1. Bel 088 - 55 00 251
    Neem gerust contact op

    We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

    Bellen met Totaal TV
    Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

    Klantenservice Totaal TV

    Top 5 veelgestelde vragen

    1

    Wanneer gaat mijn abonnement in?

    Totaal TV min icoon
    Totaal TV plus icoon

    Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt. Bij een weekblad is dit maximaal 3 weken en bij een maandblad maximaal 6 weken.

    2

    Hoe geef ik een adreswijziging door?

    Totaal TV min icoon
    Totaal TV plus icoon

    Ga je verhuizen? Neem contact op met onze klantenservice om je nieuwe adres door te geven. Geef je adreswijziging uiterlijk 3 weken van te voren aan ons door.

    3

    Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

    Totaal TV min icoon
    Totaal TV plus icoon

    Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

    We leveren jouw tijdschrift altijd op dezelfde dag, behalve op feestdagen. Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

    4

    Kan ik een nieuw abonnement in het buitenland bestellen?

    Totaal TV min icoon
    Totaal TV plus icoon

    Ook buiten Nederland blijf jij je favoriete blad gewoon lezen. De meeste tijdschriften van Sanoma bezorgen we namelijk ook in het buitenland. Hier gelden wel aparte voorwaarden voor:

    • Je kunt geen abonnement met welkomstgeschenk of korting kiezen
    • De levering van een tijdschrift kan tot 2 weken duren
    • Je abonnement wordt voor minimaal een halfjaar afgesloten
    • Betaling via automatische incasso is alleen mogelijk via een Nederlands rekeningnummer
    • Betaal je niet via automatische incasso, dan krijg je een betaalverzoek toegestuurd

    Wil je meer informatie over de kosten van een abonnement in het buitenland? Neem contact met ons op.

    5

    Hoe zeg ik mijn abonnement op?

    Totaal TV min icoon
    Totaal TV plus icoon

    Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

  1. TV-TIP Intocht Sinterklaas 2017

    Intocht Sinterklaas 2017
    NPO 3 om 12:00 uur
    Het Friese plaatsje Dokkum staat klaar om Sinterklaas en zijn Pieten te ontvangen. Burgemeester Marga Waanders verwelkomt de goedheiligman in de haven. Na een tour door het historisch centrum mogen alle kinderen hun schoen weer zetten.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN BAD MOMS 2

      In Bad Moms 2 moeten de drie ondergewaardeerde en overbelaste moeders de uitdagingen van kerstmis tot een goed einde brengen. Deze keer verwelkomen ze de ultieme vijand: hun eigen moeders. Mila Kunis, Kristen Bell en Kathryn Hahn schitteren in het hilarische vervolg van Bad Moms. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes weggeven.

    TV-TIP Skelterlab

    Skelterlab
    NPO 3 om 17:30 uur
    Drie teams van handige jongens en meiden bouwen onder tijdsdruk aan spectaculaire gemotoriseerde skelters. Uiteindelijk racen de teams met hun zelfgebouwde voertuigen tegen elkaar op een circuit. Wie heeft het sterkste ontwerp? Wie bouwt de mooiste skelter? En wie is het snelste?