Nieuws

Nieuwsoverzicht

11 maart 2013

Formule 1 gratis bij UPC en Ziggo

Abonnees van UPC en Ziggo die van het digitale zenderaanbod gebruikmaken, kunnen de eerste Formule 1-race gratis via betaalzender Sport1 bekijken. Het gaat hierbij om pay per view.

Sport1 heeft vanaf dit jaar voor de komende jaren de uitzendrechten van alle Formule 1-races in bezit. Om voor langere tijd kennis te maken met het sportaanbod van Sport1 – inclusief de Formule 1 – heeft de betaalzender op dit moment een kennismakingactie waarbij men de eerste drie maanden voor vijf euro per maand naar Sport1 kan kijken. Normaal kost een abonnement op Sport1 maandelijks – afhankelijk van de tv-aanbieder – rond de vijftien euro.

Pay per view

Wie alleen met de Formule 1 wil kennismaken en digitale tv via UPC of Ziggo kijkt, kan de eerste Formule 1-race op zondag 17 maart in Australië gratis via de pay per view-methode bekijken. De start van het nieuwe Formule 1-seizoen is vroeg, namelijk om 07.00 uur. Bij Ziggo kan men via de internetsite een gratis digitale toegangskaart voor de Formule 1-hoofdtribune bestellen. Bij UPC kan men dit via voorkeuzekanaal 15 van de mediabox doen. Wie een Horizon mediabox bij UPC gebruikt, kan via de UPC Live TV app zich van een digitale toegangskaart verzekeren. De overige Formule 1-races zijn bij UPC en Ziggo op dezelfde manier te bestellen. Alleen kost een digitale toegangskaart dan €6,95 per Formule 1-race.

Geschreven door: Jarco Kriek

 
  • max - zuidlimburg -
    24/03/2013 13:28 uur
    het is niet normaal dat we al jaren lange trouwe kijkers nu worden bestraft, ik heb ziggo en filmnet,en ook nog digitenne(kpn),en nu moet ik ook nog eens sport1 hebben ,nee daar passen we voor kijken wel op rtl+ ,Veronica kijken is een afgang begin tijd 18uur en om 18.55 afgelopen , een lachertje ,keken meestal zondags rond 13uur naar de herhaling al hij vroeg was, een feest met 8pers met eten en drinken een super feest ,en nu een hollander in de F1 en dan dit haha goed op ingespeeld nl zenders
  • UniversalPrince - Schiermonnikoog -
    23/03/2013 05:41 uur
    L.S. Guys & Girls , I concur , it is absolutely shocking and disgraceful , shame on F1 too , that even though we pay our licence fees here in The Netherlands ( and in the UK ) we still can't determine and/or be asked what we'd like to see for our money . Watch all practice sessions ( 3 ) , qualifying and the race itself LIVE via internet and FOR FREE : 01. http://www.eplsite.com/ 02. http://www.firstrow1.eu/ 03. http://www.time4tv.com/ Just don't tell everybody , ok ? Friendly Greetings
  • UniversalPrince - Schiermonnikoog -
    23/03/2013 05:41 uur
    L.S. Guys & Girls , I concur , it is absolutely shocking and disgraceful , shame on F1 too , that even though we pay our licence fees here in The Netherlands ( and in the UK ) we still can't determine and/or be asked what we'd like to see for our money . Watch all practice sessions ( 3 ) , qualifying and the race itself LIVE via internet and FOR FREE : 01. http://www.eplsite.com/ 02. http://www.firstrow1.eu/ 03. http://www.time4tv.com/ Just don't tell everybody , ok ? Friendly Greetings
  • Lily - Hoofddorp -
    17/03/2013 17:39 uur
    RTL 7 weg, België is commerciële (betaal) zender, BBC ook commercieel...F-I wil geen kijkers meer blijkbaar en denkt dat de sponsors blind gaan. Maar die kunnen natuurlijk gartis ergens kijken. Spijtig hoor en het lijkt wel of dat stomme, agressieve voetbal nog de enige sport??? is. Ook geen Olav Mol meer met zijn leuke verslag....flut dus.
  • robocop - Nederweert -
    17/03/2013 11:21 uur
    Stelletje bloedzuigers zijn het,kan er niet meer van maken...Betalen betalen voor het kijken naar formule1..BLOEDZUIGERS....
  • perezfan - nieuwendijk -
    16/03/2013 16:55 uur
    gewoon achterlijk dat je voor formule 1 moet betalen. kijk wel op bbc of rtl. dit is een stomme zet want dat doet bijna niemand een extra pakket kopen
  • Patrick Jalhay - Valkenburg aan de Geul -
    16/03/2013 12:28 uur
    Zijn ze nou helemaal!!!!! Je laten betalen voor Formule 1 te kijken. Belachelijke ontwikkeling. Kost me bij Ziggo € 15,50 extra per maand. Nou dacht het dus niet. Dan maar naar RTL+ kijken. Geen probleem. Maar een extra zenderpakket kopen bij Ziggo, want daar zijn ze op uit, doe ik absoluut niet.
  • Giedo Verstappen - monaco -
    16/03/2013 00:30 uur
    Vroeger moest je extra betalen als je ook echt reed in een auto. Toen moest je ook extra gaan betalen wanneer de auto stilstond. En nu moet je extra gaan betalen voor het kijken naar een auto. Gelukkig zijn er nog landen om ons heen waar je na het betalen van belasting contributie en televisie, nog mag kijken naar formule-1 . lang leve Belgie,Engeland en Duitsland , en free-streams op internet !
  • john - twente -
    13/03/2013 21:39 uur
    lekker makkelijk, je ken beter een abbo nemen is voor die 9 maanden 4e goedkoper dan alles los kopen. Eerste 3 maand voor 5e p/m... kun je ook nog voetbal kijken als je je verveelt! beetje jammer...
  • g2k - nederland -
    12/03/2013 09:25 uur
    Jammer dat KPN niet mee doet (stilletjes hoop ik toch wel), want ik ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe commentator(s), maar ben tevreden met de Duitse RTL. En straks lekker via de satelliet naar BBC1HD kijken.
  • Brande - w -
    11/03/2013 19:27 uur
    NATUURLIJK IN NATIVE HD...! of in hd-?