Nieuws

Overzicht

11 maart 2012

Linda de Mol maakt gehakt van Nick & Simon

Linda de Mol heeft wederom een bevestiging gekregen dat ze nog steeds het vrouwelijke tv-icoon van Nederland is. Twee tv-programma’s waarin Linda de Mol een hoofdrol speelt die op RTL 4 werden uitgezonden, scoorden een miljoenenpubliek. Ze maakte ook gehakt van Nick & Simon.

Het zaterdagavondfamiliefeestje Ik Hou Van Holland scoorde als vanouds. Naar dit tv-programma keken meer dan 2,5 miljoen Nederlanders. Hiermee was het het best bekeken programma. 

Nick tegen Simon

Het vergelijkbare tv-programma Nick tegen Simon dat gelijktijdig op Nederland 1 werd uitgezonden, zakte verder weg. De magische grens van één miljoen werd met 847.000 kijkers bij lange na niet gehaald. Beide tv-programma’s worden door het productiebedrijf Talpa van John de Mol gemaakt.

Iedereen Is Gek Op Jack

Ook de start van het tweede seizoen van de komedie Iedereen Is Gek Op Jack wist de tv-kijker naar RTL te lokken. De komedie werd voorafgaand aan Ik Hou Van Holland op RTL 4 uitgezonden. Linda de Mol speelt hierin samen met Jeroen van Koningsbrugge de hoofdrol. Van Koningsbrugge is samen met Guus Meeuwis ook één van de teamcaptains in Ik Hou Van Holland. Naar de eerste aflevering van de RTL 4-komedie keken 1,5 miljoen mensen.
Geschreven door: Jarco Kriek

 
  • Bert - Enschede -
    13/03/2012 15:58 uur
    Ja, wel een erg gekleurd verhaal... ik lees nergens dat Flikken Maastricht meer kijkers heeft dan Moordvrouw op de vrijdagavond.... Tis maar net hoe het uitkomt.....
  • Digitaal - Digitaal -
    12/03/2012 12:04 uur
    @Koffieleut - Krimpen aan den IJssel - Weet je waar TotaalTv onder valt? onder SBS. Mede eigenaar van SBS is De Mol(Talpa). Heel typisch artikel gaat over iemand uit die familie.
  • Willem Vashonk - wageningen -
    12/03/2012 08:47 uur
    Koffieleut - Krimpen aan den IJssel - 11/03/2012 19:17 uur: Ik ben het niet snel met jou eens want jou gezeur en gezeik over geld,pfff. Maar hier ben ik het geheel met jou eens. Maar dat heeft te maken....wat gaat er onder de tafel door.
  • hans2 - west -
    12/03/2012 08:39 uur
    "jack" is niet meer,dan een nl versie van ''everybody loves raymond".en nog een slechte ook.
  • Koffieleut - Krimpen aan den IJssel -
    11/03/2012 19:17 uur
    Totaal TV is nu net een Story-Weekend-Privé rubriek geworden. Wen er maar aan :-)
  • Pieter - Den Helder -
    11/03/2012 13:16 uur
    Moet dat nu iedere week hier belicht worden??!! Ik kijk naar wat ik leuk vind en wat een ander wil zien, moet hij weten. En o ja: Gek op Jack is vreselijk flauw, Jeroen kan beter.
  • watiserdan - ergens in nl -
    11/03/2012 12:08 uur
    @Willem Vashonk - wageningen - 11/03/2012 12:02 uur, over dat reclame tja waarom denk je anders dat ze een luxemburgse uitzend licetie hebben, daar gelden die regels over de reclame gebeuren niet, hier in nederland word er tenminste nog via regels aan bande gelegt wat wel op niet in tv shows tezien mag zijn(RECLAME, word dus vaak weggeblurd(afgeplakt). @totaaltv, kunnen julie niet eens die "niet alles correct ingebuld error eens fixen? alles is goed en vaak die error.
  • Willem Vashonk - wageningen -
    11/03/2012 12:02 uur
    Je kijkt een programma. nu Nederland is al blij met gek op jack. Dit heeft mijn inziens meer te maken met de fam Mol. De Nederlanders denken: als wij molletje niet leuk vinden houdt tv op. Is alles wel leuk. Neen. Als je heel goed kijkt is het verkapte reclame. Deze keer was de reclame voor borstvergroting aan de beurt. En MOL wees nu eens eerlijk en spreek het uit dat dit eigenlijk verkapter reclame uitzendingen zijn. Dat de zeer goede acteurs hier aan mee willen doen: belachelijk. Is er dan geen cabaret meer. is er dan geenof niets meer watdeze mensen in het land kunnen spelen. Of zijn dit zo langzamerhand de uitgerageerde spelers. Niet de uitzendingen van de film,cabaret of satiere staat centraal,,, neen de reclame. Soms kijk ik liever naar reclame dan naar de uitzendingen: reclame zitten nog weleens leuke ellementen in. Wat ben ik blijk met mijn sat en kan ik veel buitenlandse zenders bekijken, Gisteravond weer van 19.00 tot 10.30 aan een stuk natuur film met wolven enz. Tien keer mooier als het geneuzelopnames van MOL
  • Ed - Dinxperlo -
    11/03/2012 11:55 uur
    Uh, ik kijk naar geen van bovenstaande programma's. Het duurt niet lang voordat Nederland Linda-moe wordt. Alles is Linda. In het display van de decoder staat hier in het weekend geen RTL4 meer te lezen. En inderdaad, wat Moortje zegt, hoe kunnen ze nou die koe weer van stal halen. Laat haar met Thijsje toch weer flutfilms maken.
  • Moortje - Vlissingen -
    11/03/2012 11:34 uur
    De reden waarom de kijkcijfers kelderen van Nick tegen simon heeft maar 1 reden genaamd katja Schuurman. Lees de reacties op sterren.nl maar... Mensen kotsen deze dame uit. En terecht het is zo n uitsloofster met der neptieten, opzouten Van de buis met dat afgeleefde wicht!??