1. Nieuws

    Africa Cup ook in de toekomst bij Eurosport

    Sportzender Eurosport trok afgelopen weekeinde veel kijkers met de Africa Cup. De sportzender heeft voor de komende edities ook al de uitzendrechten verworven.
    Jan-Hein Visser
    14 februari 2012
    comments 1
    Africa Cup ook in de toekomst bij Eurosport
    Sportzender Eurosport trok afgelopen weekeinde veel kijkers met de Africa Cup die door Zambia werd gewonnen. De sportzender heeft voor de komende edities ook al de uitzendrechten verworven.

    De Eurosport groep heeft voor de komende edities in zowel 2013 als 2015 de uitzendrechten verworven. Met de overeenkomst heeft Eurosport de exclusieve uitzendrechten in alle landen waar Eurosport uitzendt, met uitzondering van Frankrijk (wat een geheel andere versie is dan de Nederlandse en Belgische Eurosport). Het hele toernooi zal ook dan in HD te bekijken zijn.

    Eurosport werd goed bekeken tijdens de laatste Africa Cup, al zijn officiële kijkcijfers niet bekendgemaakt. Dat kan wel gaan veranderen, want in Nederland heeft Eurosport zich aangesloten bij Spot, het marketingcentrum voor TV-reclame. Met de deelname in SPOT wordt Eurosport ook vertegenwoordigd in de Stichting Kijkonderzoek en het Centrum voor Merk en Communicatie (CMC).
    EurosportSpotSKOAfrica Cup of Nations

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD TOP OF THE LAKE: CHINA GIRL

      Lumière brengt Top of the Lake: China Girl, het tweede seizoen met Elisabeth Moss en Nicole Kidman in de hoofdrollen. Detective Robin Griffin keert naar huis, maar al snel verdwijnt de rust in Sidney wanneer het lichaam van een meisje aanspoelt. Totaal TV mag vijf keer de dvd van deze misdaadserie weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?