1. Nieuws

    Ajax en Ziggo verlengen samenwerking tussentijds met een jaar

    Voetbalclub Ajax en haar hoofdsponsor Ziggo hebben de sponsorovereenkomst tussentijds opengebroken en met een jaar verlengd. Inhoudelijk verandert daarbij niets.
    Jan-Hein Visser
    28 december 2017
    comments 0
    Ajax en Ziggo verlengen samenwerking tussentijds met een jaar
    Foto ANP

    De naam Ziggo staat sinds 1 januari 2015 op de wedstrijd- en trainingskleding van Ajax 1 en Jong Ajax. De oorspronkelijke overeenkomst kende een looptijd tot en met 30 juni 2019. De afloopdatum van de vernieuwde verbintenis is na het tussentijds verlengen per 1 januari 2018 nu 30 juni 2020. Ziggo is naast hoofdsponsor van Ajax ook hoofdsponsor van Ajax eSports. Edwin van der Sar, algemeen directeur Ajax: "Bij de ondertekening in 2014 zeiden wij dat Ziggo een partner is die bij ons past. Dat is de jaren daarna ook gebleken. Het is een succesvolle samenwerking voor ons allebei. Er gebeurt veel in de sectoren waarin VodafoneZiggo, het moederbedrijf van Ziggo, actief is. Ook vanuit dat oogpunt bezien is de verlenging een mooi gebaar." Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt VodafoneZiggo: "Toen wij in 2014 met Ajax in zee gingen, werd Ziggo na de fusie met UPC een landelijk merk dat wij op een unieke manier wilden presenteren. Inmiddels is Ziggo samengegaan met Vodafone in de joint venture VodafoneZiggo, maar dat verandert niets aan onze goede relatie met Ajax. Met deze tussentijdse verlenging willen wij het signaal afgeven dat wij erg blij zijn met deze samenwerking, die wij dan ook graag in ieder geval nog de komende tweeënhalf jaar voortzetten."

    ZiggoVodafoneZiggoAjaxsponsorVoetbalAjax TV

    Reacties

  1. TV-TIP Blackhat

    Blackhat
    Net5 om 20:00 uur
    Wanneer de VS en China worden getroffen door twee cyberaanvallen, slaan de landen de handen ineen. Regisseur Michael Mann verkiest zoals altijd vorm boven inhoud: de zoektocht naar de boef is van minder belang dan de sfeervolle plaatjes. Dat maakt een te lijzige, te voorspelbare film vol beeldschermen en toetsenborden.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Moordvrouw

    Moordvrouw
    RTL 4 om 20:08 uur
    Wendy van Dijk en haar collega’s hijsen zich, ook al hebben ze hun penning aan het eind van het vorig seizoen moeten inleveren, gewoon weer in hun uniform. Er verandert dit zevende seizoen wel een hoop: het team gaat niet alleen anders te werk, ook het schrijversteam is compleet vernieuwd.