1. Nieuws

    Alles-in-1 prijsvechter NLE blijft groeien

    Het aantal Nederlanders dat bij Alles-in-1-aanbieder NLE een abonnement afneemt, blijft nog steeds groeien. Hoeveel klanten de prijsvechter op dit moment heeft, verklapt het bedrijf echter niet.
    Jarco Kriek
    22 september 2017
    comments 3
    Alles-in-1 prijsvechter NLE blijft groeien
    Foto ANP

    Telecompaper vroeg NLE naar de aanwas van nieuwe klanten. NLE begon eind 2016 met het aanbieden van Alles-in-1-diensten. Het gebruikt hiervoor de netwerkstructuur van KPN en koopt diensten bij KPN Wholesale in. Eind maart meldde NLE een bestand van dertigduizend klanten. Dit aantal is inmiddels gegroeid. Maar op hoeveel abonnees de teller nu staat, wil het bedrijf niet zeggen. Een woordvoerder van het bedrijf meldt alleen dat de aantallen nog flink groeien en dat NLE verwacht deze groei aan te kunnen houden.

     

    Minder groei

    Op basis van eigen onderzoek stelt Telecompaper dat NLE op dit moment rond de veertigduizend internetklanten heeft. NLE heeft bij het binnentreden van de Alles-in-1-markt aangegeven binnen enkele jaren door te willen groeien naar tweehonderdduizend klanten. Het bedrijf richt zich voornamelijk op overstappers van kabelbedrijven, zoals Ziggo. Het heeft hierop ook de reclamecampagne afgestemd.

    NLEAlles-in-1alles in 1triple playtvtelevisieinternettelefoontelefoniebellenabonnementZiggoKPNKPN WholesaleglasvezelkoperdraadDSL

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?