1. Nieuws

    AMC, Food Network en Fine Living betreden Nederlandse advertentiemarkt

    Op de themakanalen AMC, Food Network en Fine Living is vanaf begin 2017 op Nederland gerichte reclame te zien. Op de zenders bieden RTL en Triade de mogelijkheid voor tv-campagnes.
    Jan-Hein Visser
    22 november 2016
    comments 0
    AMC, Food Network en Fine Living betreden Nederlandse advertentiemarkt
    Foto ANP

    Per 1 januari 2017 is het mogelijk om op AMC Nederlandse TV-campagnes in te kopen. In de loop van het eerste kwartaal van 2017 worden de zenders Food Network en Fine Living opengesteld voor advertising. AMC Global, onderdeel van AMC Networks International, biedt favoriete films uit alle genres en decennia en zit bij veel aanbieders, waaronder Ziggo, in het pluspakket. Food Network biedt een frisse kijk op foodprogramma’s en is een lifestyle- en entertainmentmerk met prijswinnende kookshows, topchefs en wedstrijden. De zender werd recent bij Ziggo in het pluspakket toegevoegd in SD, maar is bij CanalDigitaal in HD-kwaliteit te zien. Fine Living is net als Food Network een zender van Scripps Networks en biedt programma’s over modern wonen en design entertainmentshows. Ook Fine Living werd recent bij Ziggo in het pluspakket toegevoegd, maar wel in SD-kwaliteit. Fine Living is bij CanalDigitaal ook in HD-kwaliteit te zien. De zenders zijn (grotendeels) Nederlands ondertiteld.

    RTLTriadeZiggoCanalDigitaalAMCFine LivingFood Network

    Reacties

  1. TV-TIP Ajax - Feyenoord

    Ajax - Feyenoord
    Fox Sports Eredivisie 1 om 14:30 uur
    Zal Ajax punten verspelen tegen Feyenoord, dat na een stroef begin dit seizoen aardig in vorm leek gekomen? Koploper PSV zal het hopen. Maar in eigen huis is Ajax sterk met Klaas-Jan Huntelaar in de spits, altijd goed in grote wedstrijden. De vraag is ook of de hand van trainer Erik ten Hag in zijn eerste klassieker al zichtbaar is.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Blackhat

    Blackhat
    Net5 om 20:00 uur
    Wanneer de VS en China worden getroffen door twee cyberaanvallen, slaan de landen de handen ineen. Regisseur Michael Mann verkiest zoals altijd vorm boven inhoud: de zoektocht naar de boef is van minder belang dan de sfeervolle plaatjes. Dat maakt een te lijzige, te voorspelbare film vol beeldschermen en toetsenborden.