1. Nieuws

    Arte vanaf september in het nieuw

    De Duits-Franse cultuurzender Arte, ook in Nederland overal te ontvangen, zal vanaf september met een nieuw design en een nieuwe slogan komen.
    Jan-Hein Visser
    29 augustus 2008
    comments 0
    Arte vanaf september in het nieuw
    De cultuurzender Arte uit Straatsburg zal vanaf september met een nieuw design komen van haar logo's. In essentie verandert het logo van Arte niet maar zullen vooral de kleurstellingen en manier van presenteren veranderen.

    De nieuwe slogan wordt (in het Duits althans) 'neugierig leben' , daarbij worden de geluidseffecten en de kleurstelling van de presentatie aangepast. . Het nieuwe dreidimensionale design met heldere kleuren zal begeleid worden door portretten van gezichten die emoties moeten weerspiegelen.

    Ook het geluid zal veranderen en Arte zal gaan gebruik maken van wat zij zelf noemen 'Elektro-Folk'. De nieuwe tunes moeten 'het streven van de zender naar nieuwsgierigheid en innovatie' tot uitdrukking brengen. Arte wil zich wederom presenteren als een dynamische en voortdurend zich intwikkelende cultuurzender. Het nieuwe design zal vanaf 6 september on-air gaan.



    Arte

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?