1. Nieuws

    AVROTROS heeft kleurloos zenderlogo

    De fusie-omroep AVROTROS behoudt voorlopig haar huidige naam, maar de huisstijl kreeg een makeover met een nieuw kleurloos logo.
    Jan-Hein Visser
    15 september 2014
    comments 14
    AVROTROS heeft kleurloos zenderlogo
    De fusie-omroep AVROTROS behoudt voorlopig haar huidige naam, maar de huisstijl kreeg een makeover met een nieuw kleurloos logo.

    In de merkstrategie is ervoor gekozen om de presentatoren en programma’s leidend te laten zijn in de relatie met het publiek. - See more at: http://www.marketingonline.nl/nieuws/complete-makeover-visual-identity-avrotros-door-cape-rock#sthash.hLLlPpDp.dpuf
    In de merkstrategie is ervoor gekozen om de presentatoren en programma’s leidend te laten zijn in de relatie met het publiek. - See more at: http://www.marketingonline.nl/nieuws/complete-makeover-visual-identity-avrotros-door-cape-rock#sthash.hLLlPpDp.dpuf
    In de merkstrategie is ervoor gekozen om de presentatoren en programma’s leidend te laten zijn in de relatie met het publiek. Het nieuwe logo, dat ondermeer al bij Flikken Maastricht op NPO1 in beeld verscheen, is kleurloos. Dat de omroep daarbij bewust rekening heeft gehouden met de wensen van de NPO lijkt waarschijnlijk. Het blauw en geel uit de oude logo's keert niet meer terug. Cape Rock, specialist voor visual identity op televisie, ontwikkelde de nieuwe huisstijl en het zenderlogo.

    Ook nieuw hoofd televisie AVROTROS

    Meer vernieuwingen zijn er bij de AVROTROS op gebied van televisie. Annette de Vries treedt per 1 oktober aan als Hoofd Televisie. Ze wordt verantwoordelijk voor alle televisieproducties van de nieuwe fusieomroep. De Vries was de afgelopen drie jaar werkzaam bij producent IDTV, waarvoor ze mediaconcepten verkocht.
    AVROTROSAVROTROSlogokleurloosNPOhuisstijl

    Reacties

  1. TV-TIP The Challenge

    The Challenge
    RTL 4 om 17:00 uur
    Van ons mag presentator Kevin Brouwer zich de koning van de dagtelevisie noemen. Al jaren presenteert de Rotterdammer overdag het ene commerciële programma na het andere. The Challenge is de nieuwste show van Brouwer, waarin bedrijven zichzelf promoten aan de hand van allerlei uitdagingen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN BAD MOMS 2

      In Bad Moms 2 moeten de drie ondergewaardeerde en overbelaste moeders de uitdagingen van kerstmis tot een goed einde brengen. Deze keer verwelkomen ze de ultieme vijand: hun eigen moeders. Mila Kunis, Kristen Bell en Kathryn Hahn schitteren in het hilarische vervolg van Bad Moms. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes weggeven.

    TV-TIP Maleficent

    Maleficent
    Net5 om 20:00 uur
    We kennen allemaal het sprookje van Doornroosje - denken we. In Maleficent krijgen we de waarheid te zien, waarin heel slim wordt ingespeeld op de bekende versie. Prinses Aurora wordt nog steeds vervloekt door Maleficent, maar we krijgen te zien dat die laatste daar een heel begrijpelijke reden voor heeft.