1. Nieuws

    BBC Entertainment laat kijker favoriete comedy kiezen

    BBC Entertainment biedt kijkers de mogelijkheid om te kiezen voor hun favoriete Britse comedy's. De winnaars worden tijdens de feestdagen eind dit jaar bekendgemaakt.
    Jan-Hein Visser
    8 november 2012
    comments 0
    BBC Entertainment laat kijker favoriete comedy kiezen
    BBC Entertainment biedt kijkers de mogelijkheid om te kiezen voor hun favoriete Britse comedy's. De winnaars worden tijdens de feestdagen eind dit jaar bekendgemaakt.

    Kijkers kunnen uit dertig programma’s kiezen waaronder de veel bejubelde series zoals Dad's Army, Allo Allo, Keeping Up Appearances, Fawlty Towers en Blackadder, net als nieuwere series als 2 Point 4 Children, Little Britain en de Olympische mockumentary serie Twenty Twelve.

    BBC Entertainment home of comedy

    De top tien comedy's wordt aangekondigd tijdens een speciale week in december. Op donderdag 27 december om 20.00 uur worden de nummers negen en tien bekendgemaakt en de daarop volgende dagen wordt verder afgeteld. De uiteindelijke winnaar komt op dinsdag 1 januari 2013 uit de bus. Stemmen kan via de speciale website Countdown Comedy. BBC Entertainment is in België en Nederland te ontvangen bij vrijwel alle aanbieders van digitale televisie via kabel, ADSL en Glasvezel.
    UPCBelgacomTelenetZiggoCaiwayKPNBBCComedyBBC Entertainment

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD TOP OF THE LAKE: CHINA GIRL

      Lumière brengt Top of the Lake: China Girl, het tweede seizoen met Elisabeth Moss en Nicole Kidman in de hoofdrollen. Detective Robin Griffin keert naar huis, maar al snel verdwijnt de rust in Sidney wanneer het lichaam van een meisje aanspoelt. Totaal TV mag vijf keer de dvd van deze misdaadserie weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?