1. Nieuws

    Belgacom gaat definitief op in Proximus

    Belgacom tv is op 29 september als merk ten grave gedragen. Alle uitingen van het bedrijf zijn vanaf nu gebundeld onder de merknaam Proximus.
    Jan-Hein Visser
    29 september 2014
    comments 0
    Belgacom gaat definitief op in Proximus
    Belgacom tv is op 29 september als merk ten grave gedragen. Alle uitingen van het bedrijf zijn vanaf nu gebundeld onder de merknaam Proximus.

    Proximus is in België (en vooral Vlaanderen) één van de grootste telecombedrijven en tevens de grootste concurrent van Telenet waar het gaat om digitale televisie en internetdiensten. De afgevaardigd bestuurder van Belgacom, Dominique Leroy, presenteerde maandag het nieuwe logo van Proximus evenals de nieuwe ambities.

    Proximus zet in op groei

    De belangrijkste reden om alle diensten onder de noemer Proximus te scharen is de groeistrategie van het bedrijf. Via het mobiele telefonie-netwerk van Proximus was het al mogelijk veel interactieve diensten af te nemen in Vlaanderen en Brussel, waaronder overal mobiel online televisie kijken. De bekende straatkasten met de blauwe B veranderen voorlopig niet, wel worden de servicepunten en winkels aangepast. Het nieuwe logo kent twee kleuren: het paars van Proximus dat symbool staat voor de vitale impuls en het traditionele blauw dat onlosmakelijk verbonden is met Belgacom. Het telecombedrijf doet de komende jaren grote investeringen om de snelheid op zowel haar mobiele als vaste netwerk flink op te schroeven. Behalve het toepassen van nieuwe technieken op het kopernetwerk speelt glasvezel.html" target="_blank">de verdere uitrol van glasvezel daarbij een grote rol.
    BelgacomProximusBelgiëVectoringVDSL-2KPNkopernetwerkBelgiëTelenet

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN BAD MOMS 2

      In Bad Moms 2 moeten de drie ondergewaardeerde en overbelaste moeders de uitdagingen van kerstmis tot een goed einde brengen. Deze keer verwelkomen ze de ultieme vijand: hun eigen moeders. Mila Kunis, Kristen Bell en Kathryn Hahn schitteren in het hilarische vervolg van Bad Moms. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes weggeven.