1. Nieuws

    Blinkx werkt samen met Deutsche Welle

    Het online videoportal Blinkx gaat samenwerken met de zender Deutsche Welle en de Britse krant The Guardian.
    Jan-Hein Visser
    10 april 2008
    comments 0
    Blinkx werkt samen met Deutsche Welle
    Het online videoportal Blinkx gaat samenwerken met de zender Deutsche Welle en de Britse krant The Guardian.

    Blinkx is zeer recent een samenwerking aangegaan met de Duitse Wereldomroep Deutsche Welle en ook met de Britse krant The Guardian. Behalve nieuws is er van alles te bekijken, zoals korte documentaires, videoblogs en clips. Ook met omroepen als CBS en BBC werkt Blinkx al samen. Naast de volledig te bekijken bijdragen van deze omroepen werkt het programma als een zoekmachine voor videofragmenten van diverse sites.
     
    Blinkx is het grootste online portal om te zoeken naar videocontent. Naar eigen zeggen is er al meer dan 18 miljoen uur aan videofragmenten en tv-programma’s opgeslagen. Internetgebruikers kunnen dit via een geavanceerd zoeksysteem terugvinden of direct actualiteiten bekijken. Dit kan bijvoorbeeld via trefwoorden of selectie van bepaalde favoriete kanalen waar Blinkx mee samenwerkt.
     
    Voor het gebruik moet een speciaal programma geïnstalleerd worden.

    BlinkxDeutsche WelleGuardian

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD TOP OF THE LAKE: CHINA GIRL

      Lumière brengt Top of the Lake: China Girl, het tweede seizoen met Elisabeth Moss en Nicole Kidman in de hoofdrollen. Detective Robin Griffin keert naar huis, maar al snel verdwijnt de rust in Sidney wanneer het lichaam van een meisje aanspoelt. Totaal TV mag vijf keer de dvd van deze misdaadserie weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?