1. Nieuws

    CanalDigitaal introduceert nieuwe online klantenservice

    Vandaag heeft satelliettelevisieaanbieder CanalDigitaal de eerste fase van de Trinicom T5 softwaresuite in gebruik genomen. Het gaat om een online klantenservice module.
    Jarco Kriek
    9 april 2011
    comments 0
    CanalDigitaal introduceert nieuwe online klantenservice

    Vandaag heeft satelliettelevisieaanbieder CanalDigitaal de eerste fase van de Trinicom T5 softwaresuite in gebruik genomen. Het gaat om een online klantenservice module met daarin antwoorden op veel gestelde vragen.

    Daarnaast is het nu ook mogelijk om met de klantenservice in contact te komen zonder daarbij in te loggen in de gepersonaliseerde abonneeomgeving Mijn CanalDigitaal. Belangrijk is verder dat men via een lijst waarin veel gestelde vragen zijn geplaatst direct online antwoord op deze vragen verkregen kan worden. Het is nog maar de eerste stap in de mogelijkheden die de Trinicom T5 suite biedt. M7 Group S.A – onder andere eigenaar van CanalDigitaal en TV Vlaanderen – koos voor het afhandelen van klantencontacten begin van het jaar voor de volledige T5 softwaresuite van Triniccom.

    M7 Group S.A wil hiermee de klantenservice richting haar abonnees verbeteren. Door gebruik van de nieuwe software wil mdn de klantenservice 24 uur per dag voor haar abonnees op een hoog niveau houden. Ook hoopt men dat de druk op de telefonische klantenservice hierdoor minder wordt. Dat moet resulteren in kortere wachttijden. De aangekochte Trinicom softwaresuite kan op een later tijdstip zelfs worden uitgebouwd met een internet chatfunctie.

    Rene Tensen, Executive Vice-President CanalDigitaal bij M7 Group S.A, bevestigd aan TotaalTV dat het eerste gedeelte van de nieuwe Trinicom T5 softwaresuite door CanalDigitaal in gebruik is genomen. "Het is de eerste stap om de klantenservice aan onze klanten te verbeteren. Via de online kennisbank met veel gestelde vragen kan men zonder tussenkomst van onze telefonische klantenservice antwoorden op de meest voorkomende vragen krijgen. Natuurlijk is een groot voordeel dat nu ook nieuwe klanten vooraf antwoorden op prangende vragen op onze website kunnen vinden. In de komende tijd worden online klantenservicemogelijkheden verder uitgebouwd. Hierdoor hopen wij de kwaliteit van onze klantenservice op een nog hoger niveau te brengen.”

    De nieuwe online klantenservice van CanalDigitaal is via deze link te bereiken.
    KlantenserviceCanalDigitaalTrinicom

    Reacties

  1. TV-TIP WK Voetbal clubteams

    WK Voetbal clubteams
    NPO 2 om 17:55 uur
    Wij hebben het nooit echt begrepen, maar de goede clubs op dit WK krijgen een extra voordeel: de winnaars van de Champions League en de Copa Libertadores worden direct geplaatst voor de halve finale. Daarom hopen we dat Ronaldo en zijn Real Madrid vandaag een pittige tegenstander voor de kiezen krijgen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

      In Jumanji: Welcome to the Jungle zijn de rollen letterlijk omgekeerd wanneer vier tieners de wereld van het spel Jumanji binnengesleurd worden. Ze veranderen in de game-personages die ze zelf kozen, gespeeld door Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black en Karen Gillan. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes plus een t-shirt van deze familiefilm weggeven.

    TV-TIP Roast of Giel Beelen

    Roast of Giel Beelen
    Comedy Central om 20:30 uur
    Als zogenaamde ‘shock-jock’ shockeerde Giel Beelen regelmatig. Maar wat voor ‘shock-jock’ ben je eigenlijk als je het niet kan laten om achteraf toch steeds je excuses aan te bieden. Vanaf nu geen 'sorry' meer. Alles wordt gezegd. En niets wordt teruggenomen. Bovendien wordt Giel nu zelf ook eens flink aangepakt.