1. Nieuws

    CIF breidt aantal glasvezelnetwerken uit

    Rabobank-investeringsfonds Communication Infrastructure Fund (CIF) breidt het aantal glasvezelnetwerken in Nederland uit. Als eerste is Hendrik-Ido-Ambacht aan de beurt.
    Jarco Kriek
    23 februari 2014
    comments 18
    CIF breidt aantal glasvezelnetwerken uit
    Foto: ANP
    Rabobank-investeringsfonds Communication Infrastructure Fund (CIF) breidt het aantal glasvezelnetwerken in Nederland uit. Als eerste is Hendrik-Ido-Ambacht aan de beurt.

    Ruim achtduizend woningen worden in Hendrik-Ido-Ambacht tot in de meterkast van glasvezel voorzien. Iedere woning in de Zuid-Hollandse gemeente krijgt de mogelijkheid om gratis een glasvezelaansluiting in het huis te laten plaatsen. Wanneer men het aanbod afwijst en later alsnog glasvezel in de woning wil laten binnenkomen, dient hiervoor zelf betaald te worden. De werkzaamheden beginnen op korte termijn. Het is niet bekend wanneer de aanleg van glasvezel in Hendrik-Ido-Ambacht voltooid is. CIF heeft al in een aantal kleinere gemeenten glasvezelnetwerken. Het is ook eigenaar van serviceprovider Caiway, dat ook op CIF-glasvezelnetwerken Alles-in-1-diensten actief is.
    CIFglasvezelHendrik-Ido-AmbachtCaiwaytvtelevisieinternettelefoonAlles-in-1triple play

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?