1. Nieuws

    CNN brengt branded content-campagne over innoveren

    Nieuwszender CNN International brengt een branded content-campagne die geheel om innovatie draait. De zender werkt daarvoor samen met consultancybedrijf Capgemini.
    Jan-Hein Visser
    17 februari 2016
    comments 0
    CNN brengt branded content-campagne over innoveren
    Nieuwszender CNN International brengt een branded content-campagne die geheel om innovatie draait. De zender werkt daarvoor samen met consultancybedrijf Capgemini.

    Het brengen van branded content is niet nieuw. RTL Z verhuurt op die manier een deel van haar zendtijd en ook diverse geschreven nieuwsmedia doen hier aan. Voor CNN gaat Capgemini de campagne 'innovators race' in beeld brengen. CNN is daar deze week mee begonnen en dit loopt door tot in maart. Innovators race is een wereldwijde campagne waarbij studenten uit de IT- en business sector creatieve oplossingen bedenken in opdracht van diverse internationale merken. Capgemini sponsort de animatiefilms die worden gemaakt voor het project en huurt zendtijd bij CNN. Dit wordt in beeld gebracht via social media, op mobiele netwerken, online en daarnaast op CNN in het programma CNN Money. Meer informatie is op www.innovatorsrace.com te vinden.
    CNNCNN HDCapgeminiCNN InternationalContent BrandingRTL Z

    Reacties

  1. TV-TIP Wielrennen: Vuelta

    Wielrennen: Vuelta
    Eurosport 1 om 17:30 uur
    Verslag van de 1ste etappe van de Vuelta.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET AMERICAN MADE

      American Made is gebaseerd op de bizarre belevenissen van Barry Seale (Tom Cruise), een ritselaar en piloot die door de CIA gerekruteerd wordt. Totaal TV geeft vier keer een VIP-pakket voor deze thriller weg, met daarin een reistas én twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP De wandeling

    De wandeling
    NPO 2 om 18:05 uur
    Sander de Kramer of Joris Linssen wandelt met zowel bekende als onbekende gasten.