1. Nieuws

    CNN brengt branded content-campagne over innoveren

    Nieuwszender CNN International brengt een branded content-campagne die geheel om innovatie draait. De zender werkt daarvoor samen met consultancybedrijf Capgemini.
    Jan-Hein Visser
    17 februari 2016
    comments 0
    CNN brengt branded content-campagne over innoveren
    Nieuwszender CNN International brengt een branded content-campagne die geheel om innovatie draait. De zender werkt daarvoor samen met consultancybedrijf Capgemini.

    Het brengen van branded content is niet nieuw. RTL Z verhuurt op die manier een deel van haar zendtijd en ook diverse geschreven nieuwsmedia doen hier aan. Voor CNN gaat Capgemini de campagne 'innovators race' in beeld brengen. CNN is daar deze week mee begonnen en dit loopt door tot in maart. Innovators race is een wereldwijde campagne waarbij studenten uit de IT- en business sector creatieve oplossingen bedenken in opdracht van diverse internationale merken. Capgemini sponsort de animatiefilms die worden gemaakt voor het project en huurt zendtijd bij CNN. Dit wordt in beeld gebracht via social media, op mobiele netwerken, online en daarnaast op CNN in het programma CNN Money. Meer informatie is op www.innovatorsrace.com te vinden.
    CNNCNN HDCapgeminiCNN InternationalContent BrandingRTL Z

    Reacties

  1. TV-TIP Radar extra

    Radar extra
    NPO 1 om 20:30 uur
    Onderwerpen van vanavond:- Weer aan het werk als 55-plusser

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP From Prada to Nada

    From Prada to Nada
    RTL 8 om 20:30 uur
    De zusjes Mary en Nora leiden een zorgeloos en luxe leventje in Beverly Hills, tot hun vader plotseling overlijdt en hij hen met alleen maar schulden achterlaat. Berooid trekken de meiden in bij hun tante in een Mexicaanse wijk van Los Angeles. Vooral de verwende Nora weet niet hoe ze zonder Prada verder moet. De zussen ontdekken echter langzamerhand dat geld niet alles is en dat rijkdom in vele andere dingen te vinden is. Ze bouwen een nieuw leven op, waarbij de liefde een handje helpt.

    Zappen.blog.nl