1. Nieuws

    CNN brengt branded content-campagne over innoveren

    Nieuwszender CNN International brengt een branded content-campagne die geheel om innovatie draait. De zender werkt daarvoor samen met consultancybedrijf Capgemini.
    Jan-Hein Visser
    17 februari 2016
    comments 0
    CNN brengt branded content-campagne over innoveren
    Nieuwszender CNN International brengt een branded content-campagne die geheel om innovatie draait. De zender werkt daarvoor samen met consultancybedrijf Capgemini.

    Het brengen van branded content is niet nieuw. RTL Z verhuurt op die manier een deel van haar zendtijd en ook diverse geschreven nieuwsmedia doen hier aan. Voor CNN gaat Capgemini de campagne 'innovators race' in beeld brengen. CNN is daar deze week mee begonnen en dit loopt door tot in maart. Innovators race is een wereldwijde campagne waarbij studenten uit de IT- en business sector creatieve oplossingen bedenken in opdracht van diverse internationale merken. Capgemini sponsort de animatiefilms die worden gemaakt voor het project en huurt zendtijd bij CNN. Dit wordt in beeld gebracht via social media, op mobiele netwerken, online en daarnaast op CNN in het programma CNN Money. Meer informatie is op www.innovatorsrace.com te vinden.
    CNNCNN HDCapgeminiCNN InternationalContent BrandingRTL Z

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?