1. Nieuws

    CNN zet Rotterdam in de schijnwerpers

    CNN besteedt aandacht aan de stad Rotterdam in de serie The City, die deze gehele week op de nieuwszender wordt uitgezonden. Centraal staat de vraag hoe duurzaam steden werken.
    Jan-Hein Visser
    20 augustus 2013
    comments 0
    CNN zet Rotterdam in de schijnwerpers
    CNN besteedt aandacht aan de stad Rotterdam in de serie The City, die deze gehele week op de nieuwszender wordt uitgezonden. Centraal staat de vraag hoe duurzaam steden werken.

    Dinsdag 20 augustus staat Rotterdam centraal in de serie op CNN. In The City staats steeds een andere stad centraal. Hierin wordt gekeken hoe deze steden werken aan een duurzame toekomst.

    Kijker doet mee via Twitter

    De opnamen vonden plaats op 12 augustus. Burgemeester Aboutaleb heeft die dag de CNN-ploeg rondgeleid door de stad. CNN brengt de uitzending onder meer om 22.00 uur. CNN heeft bij het programma ook een interactieve campagne via Twitter (in het Engels). De kijker kan op het tweede scherm met de hashtag #MyCityWish vertellen wat deze zou willen veranderen in de stad als het mogelijk was om zelf een dagje burgemeester te zijn.
    CNNThe CityRotterdamTwitterBurgemeesterAboutalebDuurzaamheid

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?