1. Nieuws

    Directeur content KPN licht strategie toe

    KPN gaat de strijd met haar grote concurrent Ziggo hard aan. Dat moet ook wel, want Ziggo heeft met een gratis sportkanaal met Formule 1 en met exclusieve HBO-rechten nogal wat in huis voor al haar klanten. Marnix Laurs, directeur content KPN, verklaart de gevolgde strategie.
    Jan-Hein Visser
    22 november 2016
    comments 0
    Directeur content KPN licht strategie toe
    Foto ANP

    KPN biedt haar klanten sinds een jaar onder de noemer 'KPN Presenteert' exclusief gratis nieuwe Nederlandse kwaliteitsseries en programma’s. Het bedrijf maakte maandag bekend dat dit aanbod voor iedereen met het pluspakket flink wordt uitgebreid. Directeur content Marnix Laurs legt in deze video uit waarom. Het gaat KPN om tevreden en loyale klanten en niet de kijkcijfers. Laurs: "Onder Eelco Blok is onze focus verlegd naar de bestaande klant in plaats van streven naar het binnenhalen van nieuwe klanten. Dat betekent de klanttevredenheid omhoog brengen en loyaliteit kweken. Dat doen we enerzijds via goede service, een sterk 4G netwerk en een KPN Compleet pakket, maar ook met cadeautjes in content. Dat aanbod is geëxplodeerd. Niet alleen door dat te verzamelen en bij elkaar te zetten en de integratie met Netflix mogelijk te maken, maar ook door zelfs fors te investeren in programma’s. Het afgelopen jaar hebben we een gevarieerd aanbod gebracht met KPN Presenteert en dat zal het komend jaar alleen maar meer worden, voor een nog bredere doelgroep. We willen met KPN investeren in kwaliteitsseries en programma’s die naar ons idee echt wat toevoegen aan het Nederlandse tv-landschap, unieke content die je nergens anders kunt kijken."

    KPNKPN PresenteertOn DemandZiggoHBOVideoland

    Reacties

  1. TV-TIP Gimme Danger

    Gimme Danger
    NPO 2 om 22:55 uur
    Jim Jarmusch’ Gimme Danger laat het verhaal zien van The Stooges, één van de grootste rock-’n-roll bands aller tijden. Ontstaan in Ann Arbor, Michigan, midden in een culturele revolutie in de 60’s, sloeg de krachtige en agressieve rock-’n-roll stijl van The Stooges een krater in het muzikale landschap. Ze bestormden het publiek met een mix van rock, blues, R&B en vrije jazz, en legden daarmee de grondslag voor wat in de decennia daarna punk en alternatieve rock zou gaan heten. De documentaire presenteert de opkomst van The Stooges in zowel muzikale, culturele, politieke als historische context. Het toont hun avonturen, maar ook tegenspoed, hun inspiratiebronnen en de legendarische indruk die ze achter hebben gelaten.

    Doe mee en win!

    • *

      3X GHOST IN THE SHELL-PAKKET

      Scarlett Johansson is in de bioscoopfilm Ghost in the Shell te zien als Major, een unieke combinatie tussen mens en cyborg die deel uitmaakt van de speciale eenheden. Totaal TV mag drie keer een Ghost in the Shell-pakket weggeven, met daarin een t-shirt, een waaier en natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Big Miracle

    Big Miracle
    SBS9 om 23:25 uur
    Wanneer een groep grijze walvissen vast komt te zitten in het snel groeiende ijs vlakbij de kust van Alaska, zetten journalist Adam (John Krasinski) en Greenpeace vrijwilliger Rachel (Drew Barrymore) alles op alles om de walvissen te redden. Big Miracle is gebaseerd op een waargebeurd verhaal

    Zappen.blog.nl