1. Nieuws

    Disney grootste en Apple sterkste merk

    Disney was in 2015 het beste merk ter wereld. Het onderzoeksbureau Brand Finance concludeert dit in haar jaarlijkse ranglijst. Apple is in commercieel opzicht het sterkste merk.
    Jan-Hein Visser
    1 februari 2016
    comments 0
    Disney grootste en Apple sterkste merk
    Disney was in 2015 het beste merk ter wereld. Het onderzoeksbureau Brand Finance concludeert dit in haar jaarlijkse ranglijst. Apple is in commercieel opzicht het sterkste merk.

    Dat Disney hoog scoort, is weinig verrassend. De toppositie die het bedrijf verwierf, is grotendeels te danken aan de Star Wars-film The Force Awakens. Die film ging december vorig jaar in première en brak vrijwel alle denkbare records. Disney verwierf in 2012 Lucasfilm dat de producent van de Star-War films is. Apple staat niet bovenaan, maar wordt wel gezien als het commercieel meest succesvolle bedrijf. Apple noteerde in 2015 een recordomzet en recordnettowinst. De introductie van de iPhone 6 heeft bijgedragen aan dit grote succes.
    AppleDisneyiPhoneStar Wars

    Reacties

  1. TV-TIP De TV kantine

    De TV kantine
    RTL 4 om 20:08 uur
    Na acht seizoenen sluit de drukbezochtste kantine van 't land zijn deuren en openen Carlo en Irene die van de grootste tv-studio’s en locaties van Nederland. Deze negende reeks belooft een weerzien met oude bekenden én verrassende nieuwe typetjes te worden, zoals Eva Jinek, rapper Boef en Roxeanne Hazes.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Atlanta

    Atlanta
    Fox om 20:15 uur
    De neven Earn en Alfred banen zich een weg door de rapwereld van Atlanta. Heel eenvoudig gaat dat niet, voornamelijk door hun tegengestelde kijk op de wereld als het om commercie, succes en ras gaat. Dat maakt het voor ons wél een stuk leuker om naar te kijken.