1. Nieuws

    Disney grootste en Apple sterkste merk

    Disney was in 2015 het beste merk ter wereld. Het onderzoeksbureau Brand Finance concludeert dit in haar jaarlijkse ranglijst. Apple is in commercieel opzicht het sterkste merk.
    Jan-Hein Visser
    1 februari 2016
    comments 0
    Disney grootste en Apple sterkste merk
    Disney was in 2015 het beste merk ter wereld. Het onderzoeksbureau Brand Finance concludeert dit in haar jaarlijkse ranglijst. Apple is in commercieel opzicht het sterkste merk.

    Dat Disney hoog scoort, is weinig verrassend. De toppositie die het bedrijf verwierf, is grotendeels te danken aan de Star Wars-film The Force Awakens. Die film ging december vorig jaar in première en brak vrijwel alle denkbare records. Disney verwierf in 2012 Lucasfilm dat de producent van de Star-War films is. Apple staat niet bovenaan, maar wordt wel gezien als het commercieel meest succesvolle bedrijf. Apple noteerde in 2015 een recordomzet en recordnettowinst. De introductie van de iPhone 6 heeft bijgedragen aan dit grote succes.
    AppleDisneyiPhoneStar Wars

    Reacties

  1. TV-TIP Schaatsen: World Cup Heerenveen

    Schaatsen: World Cup Heerenveen
    NPO 1 om 16:45 uur
    Verslag van de afstanden die vandaag op het programma staan tijdens de World Cup in Heerenveen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY JASON BOURNE

      Matt Damon is terug en dit keer krijgt de zaak een persoonlijk tintje in Jason Bourne. Totaal TV mag dit spetterende vijfde hoofdstuk van de kaskrakerfranchise vijf keer als Blu-ray vijf keer weggeven.

    TV-TIP Panic Room

    Panic Room
    RTL 8 om 20:29 uur
    Het huis heeft een verborgen kamer, de zogenaamde Panic Room, die speciaal gebouwd is als toevluchtsoord in geval van inbraak. Al op de eerste avond dat ze in het appartement zijn, weten drie inbrekers hun huis binnen te dringen. Nog net op tijd weten moeder en dochter de 'panic room' in te vluchten, maar dan begint het dodelijke kat-en-muisspel met de drie niets ontziende indringers....

    Zappen.blog.nl