1. Nieuws

    Doe Maar en UPC zetten zich in voor War Child

    Het Amsterdamse Paradiso was uitverkocht en na enkele klanken van de legendarische Nederlandse popgroep Doe Maar zat de sfeer van de jaren ’80 er direct in.
    Jarco Kriek
    12 oktober 2012
    comments 0
    Doe Maar en UPC zetten zich in voor War Child

    Het Amsterdamse Paradiso was uitverkocht en na enkele klanken van de legendarische Nederlandse popgroep Doe Maar zat de sfeer van de jaren ’80 er direct in. Het laatste try-out concert van Doe Maar was ook nog eens een opsteker voor War Child.

    Deze maand treedt Doe Maar vier keer tijdens Symphonica in Rosso in het Arnhemse Gelredome op. Na een eerste comeback in 2008 is dit voor de tweede keer na het stoppen van Doe Maar – de popgroep was in de jaren ’80 te populair geworden om nog te kunnen doorgaan – weer bij elkaar komt. Deze week werd in Paradiso het laatste try-out concert gegeven voordat Doe Maar in het Gelredome minimaal 110.000 fans muzikaal gaan begroeten.

    UPC hoofdsponsor

    De opbrengst van het laatste try-out concert ging geheel naar War Child. Een entreekaartje voor dit concert kostte 75 euro. War Child heeft Marco Borsato als ambassadeur. De link met Symphonica in Rosso is hiermee direct gelegd. Borsato is namelijk jaren geleden de initiatiefnemer van de jaarlijkse concertreeks in het Gelredome geweest. Mediabedrijf UPC was de hoofdsponsor van het Paradiso-concert van Doe Maar. Aan het eind van de avond mocht Marco Borsato namens War Child een cheque in ontvangst nemen waarmee men met het geldbedrag 2700 oorlogskinderen kan helpen.

    Doe MaarWar ChildUPCMarco BorsatoParadisoAmsterdamSymphonica in RossoGelredome

    Reacties

  1. TV-TIP Inside the London Fire Brigade

    Inside the London Fire Brigade
    Discovery Channel om 20:30 uur
    Het is een bizar toeval, maar juist op het moment dat in Londen afgelopen juni een van de allergrootste woningbranden plaatsvond (die van de 67-meter hoge Grenfelltoren in Kensington) werden de brandweermannen voor deze driedelige documentaire gevolgd. Kijk, en huiver.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

      In Jumanji: Welcome to the Jungle zijn de rollen letterlijk omgekeerd wanneer vier tieners de wereld van het spel Jumanji binnengesleurd worden. Ze veranderen in de game-personages die ze zelf kozen, gespeeld door Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black en Karen Gillan. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes plus een t-shirt van deze familiefilm weggeven.

    TV-TIP Het perfecte plaatje

    Het perfecte plaatje
    RTL 4 om 20:32 uur
    Na weken van gerommel met diafragma's en licht, wordt vanavond duidelijk wie als opvolger van Humberto Tan wordt gekroond. Wie na de finale nóg niet genoeg kan krijgen van al die meesterwerken, kan terecht in het Museum Hilversum. Vanaf morgen is daar het allerbeste werk van de kandidaten van dit seizoen te bewonderen.