1. Nieuws

    Doe Maar en UPC zetten zich in voor War Child

    Het Amsterdamse Paradiso was uitverkocht en na enkele klanken van de legendarische Nederlandse popgroep Doe Maar zat de sfeer van de jaren ’80 er direct in.
    Jarco Kriek
    12 oktober 2012
    comments 0
    Doe Maar en UPC zetten zich in voor War Child

    Het Amsterdamse Paradiso was uitverkocht en na enkele klanken van de legendarische Nederlandse popgroep Doe Maar zat de sfeer van de jaren ’80 er direct in. Het laatste try-out concert van Doe Maar was ook nog eens een opsteker voor War Child.

    Deze maand treedt Doe Maar vier keer tijdens Symphonica in Rosso in het Arnhemse Gelredome op. Na een eerste comeback in 2008 is dit voor de tweede keer na het stoppen van Doe Maar – de popgroep was in de jaren ’80 te populair geworden om nog te kunnen doorgaan – weer bij elkaar komt. Deze week werd in Paradiso het laatste try-out concert gegeven voordat Doe Maar in het Gelredome minimaal 110.000 fans muzikaal gaan begroeten.

    UPC hoofdsponsor

    De opbrengst van het laatste try-out concert ging geheel naar War Child. Een entreekaartje voor dit concert kostte 75 euro. War Child heeft Marco Borsato als ambassadeur. De link met Symphonica in Rosso is hiermee direct gelegd. Borsato is namelijk jaren geleden de initiatiefnemer van de jaarlijkse concertreeks in het Gelredome geweest. Mediabedrijf UPC was de hoofdsponsor van het Paradiso-concert van Doe Maar. Aan het eind van de avond mocht Marco Borsato namens War Child een cheque in ontvangst nemen waarmee men met het geldbedrag 2700 oorlogskinderen kan helpen.

    Doe MaarWar ChildUPCMarco BorsatoParadisoAmsterdamSymphonica in RossoGelredome

    Reacties

  1. TV-TIP De Grote Geschiedenisquiz

    De Grote Geschiedenisquiz
    NPO 2 om 20:25 uur
    Voor de 16e keer organiseert de NTR, in samenwerking met Historisch Nieuwsblad en NRC Handelsblad, De grote geschiedenisquiz. Vijf teams, bestaande uit twee bekende en één onbekende geschiedenisliefhebber, spelen tegen elkaar onder leiding van Joost Karhof.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP DWDD University presenteert: Spionage

    DWDD University presenteert: Spionage
    NPO 1 om 20:30 uur
    Hoogleraar Internationale Betrekkingen aan de Universiteit Utrecht Beatrice de Graaf geeft een nieuw college. Ze belicht wat inlichtingen- en veiligheidsdiensten allemaal kunnen, moeten en mogen doen.

    Zappen.blog.nl