1. Nieuws

    E! Entertainment brengt live Jackson memorial

    Wie Amerikaans commentaar wil kan ook via E! Entertainment dinsdag naar de memorial voor Michael Jackson kijken naast uiteraard vele andere zenders waaronder Nederland 3 & JIM TV
    Jan-Hein Visser
    7 juli 2009
    comments 0
    E! Entertainment brengt live Jackson memorial
    Het Amerikaanse kanaal E! Entertainment zal op dinsdag 7 juli ook de memorial bijeenkomst voor Michael Jackson vanuit Los Angeles live uitzenden vanaf 19.00 uur. In Nederland brengt Nederland 3 de hele show (die rechtenvrij wereldwijd wordt aangeboden) live en in Vlaanderen doet Jim TV dit. Ook RTL4 en SBS6 staan in het teken van de herdenking.

    Het afscheid van Michael Jackson kan live door 11.000 fans worden bijgewoond en zal wereldwijd live worden uitgezonden en naar verwachting meer dan 100 miljoen kijkers trekken. Vele sterren zullen optreden in een eerbetoon aan de 'King of Pop'.

    E! Entertainment kan onder meer via de kabel (UPC, Ziggo, Caiway, Delta) en satelliet (CanalDigitaal, TV VLAANDEREN) worden ontvangen en brengt 24 uur per dag entertainment nieuws en achtergronden uit de showbizz wereld. Jim TV richt zich enkel op de Belgische kijker.
    E!Michael Jackson

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?