1. Nieuws

    Eerste reclamecampagne NLziet

    De onbeperkt kijken-dienst NLziet van de NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting wordt in de komende weken met een eerste grote reclamecampagne in de schijnwerpers gezet.
    Jarco Kriek
    13 augustus 2014
    comments 8
    Eerste reclamecampagne NLziet

    De onbeperkt kijken-dienst NLziet van de NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting wordt in de komende weken met een eerste grote reclamecampagne in de schijnwerpers gezet.

    NLziet combineert de uitgesteld kijken–dienst NPO Plus, RTL XL en SBS KIJK. Er kan naar eerder uitgezonden films, series en programma’s tot een jaar na lineaire tv-uitzending in de best mogelijke beeldkwaliteit teruggekeken worden. Een abonnement op NLziet kost €7,95 per maand. De eerste maand kan de Nederlander gratis met de nieuwe tv-dienst kennismaken.

    Zie je bij NLziet

    De eerste reclamecampagne draagt de slogan ‘Zie het bij NLziet’. Via tv-commercials worden de mogelijkheden van NLziet onder meer door Irene Moors, Dennis & Valerio en Kim-Lian van der Meij getoond. NLziet is vooralsnog alleen via pc, laptop, tablet en smartphone te bekijken. De tablet en smartphone-apps ondersteunen sinds kort wel Chromecast. Hierdoor is de onbeperkt kijken-dienst via een omweg ook via het televisiescherm te bekijken. In de komende maanden komt NLziet op meerdere platformen beschikbaar. Het onderdeel NPO Plus met alleen programma’s van de NPO is nu al via HbbTV beschikbaar. De komst van NLziet naar HbbTV, mediaspelers, internettelevisieplatformen en spelconsoles wordt op een later tijdstip verwacht.

    NLzietNPOpublieke omroepRTL NederlandRTL XL SBS BroadcastingKIJKuitgesteld kijkenall you can watchNetflixViideoland Unlimited

    Reacties

  1. TV-TIP Holland's Got Talent

    Holland's Got Talent
    RTL 4 om 20:38 uur
    Talentshow waarin de zoektocht naar onontdekt talent start. De deskundige jury staat ook dit seizoen weer voor de moeilijke taak om het kleurige palet aan talent te beoordelen dat de revue passeert.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD 

      Regisseur Guy Ritchie brengt met z’n dynamische stijl King Arthur: Legend of the Sword naar het grote scherm. De film is een revolutionaire versie van de klassieker over de Excalibur-mythe en volgt Arthur’s reis van de straat naar de troon. Wanneer Arthur’s vader wordt vermoord, grijpt zijn oom Vortigern de troon. Totaal TV geeft vijf keer twee bioscoopkaartjes voor dit epische actie-avontuur weg.

    TV-TIP Flesh + Blood

    Flesh + Blood
    SBS9 om 22:40 uur
    Een episch avontuur waarin de Middeleeuwen worden neergezet als een tijd vol gruwelijkheden, oorlog en seks. Centraal staat de huurling Martin, die samen met zijn mannen wraak neemt op een edelman en diens zoon Steven, door de jonge bruid Agnes te ontvoeren.

    Zappen.blog.nl