1. Nieuws

    Eerste reclamecampagne NLziet

    De onbeperkt kijken-dienst NLziet van de NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting wordt in de komende weken met een eerste grote reclamecampagne in de schijnwerpers gezet.
    Jarco Kriek
    13 augustus 2014
    comments 8
    Eerste reclamecampagne NLziet

    De onbeperkt kijken-dienst NLziet van de NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting wordt in de komende weken met een eerste grote reclamecampagne in de schijnwerpers gezet.

    NLziet combineert de uitgesteld kijken–dienst NPO Plus, RTL XL en SBS KIJK. Er kan naar eerder uitgezonden films, series en programma’s tot een jaar na lineaire tv-uitzending in de best mogelijke beeldkwaliteit teruggekeken worden. Een abonnement op NLziet kost €7,95 per maand. De eerste maand kan de Nederlander gratis met de nieuwe tv-dienst kennismaken.

    Zie je bij NLziet

    De eerste reclamecampagne draagt de slogan ‘Zie het bij NLziet’. Via tv-commercials worden de mogelijkheden van NLziet onder meer door Irene Moors, Dennis & Valerio en Kim-Lian van der Meij getoond. NLziet is vooralsnog alleen via pc, laptop, tablet en smartphone te bekijken. De tablet en smartphone-apps ondersteunen sinds kort wel Chromecast. Hierdoor is de onbeperkt kijken-dienst via een omweg ook via het televisiescherm te bekijken. In de komende maanden komt NLziet op meerdere platformen beschikbaar. Het onderdeel NPO Plus met alleen programma’s van de NPO is nu al via HbbTV beschikbaar. De komst van NLziet naar HbbTV, mediaspelers, internettelevisieplatformen en spelconsoles wordt op een later tijdstip verwacht.

    NLzietNPOpublieke omroepRTL NederlandRTL XL SBS BroadcastingKIJKuitgesteld kijkenall you can watchNetflixViideoland Unlimited

    Reacties

  1. TV-TIP Inside the London Fire Brigade

    Inside the London Fire Brigade
    Discovery Channel om 20:30 uur
    Het is een bizar toeval, maar juist op het moment dat in Londen afgelopen juni een van de allergrootste woningbranden plaatsvond (die van de 67-meter hoge Grenfelltoren in Kensington) werden de brandweermannen voor deze driedelige documentaire gevolgd. Kijk, en huiver.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

      In Jumanji: Welcome to the Jungle zijn de rollen letterlijk omgekeerd wanneer vier tieners de wereld van het spel Jumanji binnengesleurd worden. Ze veranderen in de game-personages die ze zelf kozen, gespeeld door Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black en Karen Gillan. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes plus een t-shirt van deze familiefilm weggeven.

    TV-TIP Het perfecte plaatje

    Het perfecte plaatje
    RTL 4 om 20:32 uur
    Na weken van gerommel met diafragma's en licht, wordt vanavond duidelijk wie als opvolger van Humberto Tan wordt gekroond. Wie na de finale nóg niet genoeg kan krijgen van al die meesterwerken, kan terecht in het Museum Hilversum. Vanaf morgen is daar het allerbeste werk van de kandidaten van dit seizoen te bewonderen.