1. Nieuws

    Efteling prijsvraag bij UPC

    UPC abonnees kunnen nog de hele week meedoen aan de Efteling prijsvraag. Deze wordt beschikbaar gesteld door Efteling Radio dat via de kabel is te ontvangen.
    Jan-Hein Visser
    9 augustus 2011
    comments 0
    Efteling prijsvraag bij UPC
    UPC abonnees kunnen nog de hele week meedoen aan de Efteling prijsvraag. Deze wordt beschikbaar gesteld door Efteling Radio dat via de kabel zowel digitaal als via de FM aansluiting is te beluisteren bij UPC.

    De UPC abonnee kan een 3-daags Efteling Bosrijk arrangement voor 4 personen of een van de 20 sets met 4 gratis entreebewijzen ter waarde van € 32,- per stuk winnen door een vraag over UPC Kidszone te beantwoorden. Er kan nog tot 14 augustus worden meegedaan (zie link onder dit bericht).

    Kidszone is het digitale UPC kinderpakket met onder meer Pebble TV, Efteling Radio en Nick Toons en kost €5 per maand. Efteling radio is hiermee ook digitaal te ontvangen. Deze zender is ook via de FM aansluiting van UPC op de meeste plaatsen te ontvangen (en dat is overigens ook bij Ziggo het geval). Efteling radio zendt gepresenteerde programma's met gevarieerde muziek, gericht op kinderen, uit tot 19.00 uur 's avonds. Daarna is een non-stop muziektune is te horen.
    Efteling RadioUPCZiggo

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?