1. Nieuws

    Eigenaar Ziggo investeert opnieuw in sport

    Liberty Global heeft een belang genomen in het bedrijf achter de wereldwijde kickboksevenementen die onder de naam Glory worden georganiseerd.
    Jarco Kriek
    14 september 2016
    comments 3
    Eigenaar Ziggo investeert opnieuw in sport
    Foto: ANP

    Liberty Global is eigenaar van diverse Europese kabelbedrijven waaronder Ziggo in Nederland en Telenet in België. Een ander bedrijf binnen de Liberty-familie van John Malone nam onlangs een groot belang in het bedrijf achter de Formule 1. Net als bij de Formule 1 lijkt het nemen van een belang in Glory invloed op content- en uitzendrechten te zijn. In Nederland worden Glory kickboksevenementen op Spike uitgezonden. Het is niet duidelijk of het belang van Liberty Global gevolgen heeft voor de uitzendrechten van Glory in Europa en Amerika.

     

    GlortkickboksenkickboxingLiberty MediaLiberty GlobalDiscovery CommunicationsEurosportTelenetJohn MaloneFormule 1formule1F1Ziggo SportZiggoFOX SportsRupert Murdoch. John MaloneEurosportDiscovery CommunicationsLiberty GlobalNews Corp.uitzendrechtenSkySky QUltra GDUltrsHD4KUGDUHGYVKPNSKVsatellietAstra2

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD

      Arthur weet niet in wat voor wieg hij is geboren. Als kleine jongen is zijn vader vermoord door z’n oom Vortigern die erna de troon besteeg. Arthur leeft op straat en redt zichzelf door te stelen. Totdat hij het zwaard van z’n vader, Excalibur, in handen krijgt dat hij uit een steen trekt. Vanaf dat moment is Arthur degene die het volk moet beschermen tegen zijn wrede oom. Totaal TV mag vijf keer de Blu-ray van deze avonturenfilm weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?