1. Nieuws

    Engels voetbal exclusief bij Sport1

    Sport1 heeft alle samenvatting- en internetuitzendrechten van de Premier League weten te verwerven.
    Jarco Kriek
    9 juli 2008
    comments 0
    Engels voetbal exclusief bij Sport1
    De voetballiefhebber krijgt het komende seizoen te maken met een stoelendans rond de uitzendrechten van vaderlands en buitenlands voetbal. Dit zal er in ieder geval voor zorgen dat de samenvattingen van Engelse voetbalwedstrijden niet langer meer te zien zijn via de NOS. Zoals bekend kan men vanaf het komende seizoen wel weer bij de NOS terecht voor de samenvattingen van de Eredivisie.

    Sport1, dat al langer de uitzendrechten voor de live wedstrijden van het Engelse voetbal in bezit had, heeft nu ook alle samenvatting- en internetuitzendrechten van de Premier League weten te verwerven. Naast de Premier League rechten heeft Sport1 de komende jaren ook de rechten van de Engelse eerste divisie en de League Cup in bezit. Dat houdt in dat de voetballiefhebber alleen het Engelse voetbal kan zien als hij abonnee wordt van betaalzender Sport1. Op deze manier hoopt Sport1 de abonnees aan zich te binden, nu men voor het Nederlandse voetbal concurrentie krijgt van een tweede Nederlandse betaal-sportzender; het Eredivisiekanaal van de ECV en producent Endemol.
    Sport1Premier League

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD TOP OF THE LAKE: CHINA GIRL

      Lumière brengt Top of the Lake: China Girl, het tweede seizoen met Elisabeth Moss en Nicole Kidman in de hoofdrollen. Detective Robin Griffin keert naar huis, maar al snel verdwijnt de rust in Sidney wanneer het lichaam van een meisje aanspoelt. Totaal TV mag vijf keer de dvd van deze misdaadserie weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?