1. Nieuws

    Eurosport start met verkoop reclamezendtijd in Nederland

    Het is voor landelijke adverteerders binnenkort ook mogelijk om in Nederland op het Europese sportkanaal Eurosport te adverteren.
    Jarco Kriek
    27 oktober 2010
    comments 0
    Eurosport start met verkoop reclamezendtijd in Nederland

    Bedrijven kunnen vanaf 1 november op de Europese sportzender Eurosport reclame maken bestemt voor de Nederlandse markt. Het is nog niet mogelijk om te adverteren op de HD-simulcast Eurosport HD. Eurosport gaat hierbij samenwerken met Tradie Media.

    Eurosport maakt voor de nieuwe reclamemogelijkheid gebruik van de local ad-insertion techniek. Hierdoor is het voor landelijke adverteerders mogelijk om te adverteren op de grootste en meest complete sportzender van Nederland. De technische facilitering wordt verzorgd door het bedrijf Media Choice. Eurosport heeft in Nederland een landelijke digitale dekking. Ook is de sportzender bij alle kabelaars die analoge televisie aanbieden zowel analoog als digitaal te bekijken. Hierdoor bereikt Eurosport in Nederland 8,8 miljoen unieke kijkers per maand. En dat is voor adverteerders met de aan Eurosport gekoppelde kijkersdoelgroep zeer interessant te noemen.

    Danny Menken, Managing Director van Eurosport Benelux, is opgetogen over de samenwerking met Triade Media: “Triade Media heeft zich de afgelopen jaren ruimschoots bewezen, vooral als ’t gaat om de reclame-exploitatie van sportzenders. Daarnaast ben ik erg blij met het feit dat Eurosport hiermee een nog nationaler gezicht krijgt. De afstand tot onze kijkers wordt hiermee nog kleiner!” Ook bij Triade Media is men opgetogen over de samenwerking met Eurosport. Giovanni van Lunenburg, Managing Partner van Triade Media: “Met de toevoeging van sportzender Eurosport aan ons portfolio ontstaat een exclusief, kwalitatief hoogwaardig en uniek sportplatform. Met de omvang van het totale bereik van Eredivisie Live, Sport1 en Eurosport versterkt Triade Media haar positie in de markt aanzienlijk. Voor adverteerders en mediabureaus is het nu mogelijk om via één verkooploket alle relevante sportzenders van Nederland in te schakelen”.

    EurosportreclameTriade MediaMedia Choice

    Reacties

  1. TV-TIP It Takes 2

    It Takes 2
    RTL 4 om 20:00 uur
    Negen BN’ers met een waanzinnige portie lef laten horen wat ze vocaal in huis hebben. Onder leiding van het nieuwe presentatieduo Gordon en Jamai laten ze Nederland kennis maken met hun onontdekte zangtalent. In de eerste aflevering zingen de negen beroemdheden solo.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD 

      Regisseur Guy Ritchie brengt met z’n dynamische stijl King Arthur: Legend of the Sword naar het grote scherm. De film is een revolutionaire versie van de klassieker over de Excalibur-mythe en volgt Arthur’s reis van de straat naar de troon. Wanneer Arthur’s vader wordt vermoord, grijpt zijn oom Vortigern de troon. Totaal TV geeft vijf keer twee bioscoopkaartjes voor dit epische actie-avontuur weg.

    TV-TIP De reünie

    De reünie
    NPO 1 om 20:20 uur
    Minister-president Rutte spreekt de leerlingen toe vanuit het torentje, want zijn oude middelbare school staat centraal. In de klas zit Rutger die doordeweeks als huisvader voor zijn twee kinderen zorgt maar in het weekend de hele wereld overvliegt als één van de allerbeste dancefotografen ter wereld.

    Zappen.blog.nl