1. Nieuws

    Fiber wil groeien en richt pijlen op Ziggo

    Glasvezelserviceprovider Fiber wil meer klanten. Men probeert groei te realiseren met een gerichte marketingcampagne waarbij men de pijlen op kabelbedrijf Ziggo richt.
    Jarco Kriek
    16 maart 2015
    comments 24
    Fiber wil groeien en richt pijlen op Ziggo

    Glasvezelserviceprovider Fiber wil meer klanten. Men probeert groei te realiseren met een gerichte marketingcampagne waarbij men de pijlen op kabelbedrijf Ziggo richt. De spotjes worden door Fiber op tv, radio en in print media getoond.


    Om klanten het zo makkelijk mogelijk te maken, biedt Fiber nieuwe klanten gratis installatie aan. Ook zijn er geen aansluitkosten. Fiber biedt standaard een zenderaanbod van maximaal 39 tv-zenders. Deze zijn digitaal en analoog via dezelfde uitzendtechniek als Ziggo gebruiken. Ook wordt een analoog FM-zenderpakket aangeboden. Daarnaast biedt Fiber voor tien euro per maand een extra zenderpakket met meer dan 75 tv-zenders en 150 radiozenders. Dit aanbod wordt via IPTV geleverd.

    Prijsverhoging Ziggo centraal in reclames Fiber

    De recente prijsverhoging van Ziggo vormt het middelpunt van de nieuwe reclamecampagne van Fiber. Fiber wrijft het kabelbedrijf in de ogen dat het klanten meer laat betalen terwijl het bedrijf na de fusie met UPC honderden banen schrapt. Ook wordt naar de miljoenenbonussen van bestuurders gewezen en dat het misleidende reclame maakt. Fiber Nederland biedt diensten hoofdzakelijk via glasvezelnetwerken van Reggefiber aan. Mocht een klant geen toegang tot glasvezel hebben dan worden diensten via DSL-netwerken geleverd. Het maakt hierbij gebruik van ingekochte diensten bij KPN Wholesale.

    FiberFiber NederlandZiggoglasvezelDSLVDSLADSLkabeltvtelevisieinternetbellentelefoontelefoniealles in 1alles-in-1triple playanaloogdigitaalDVB-C

    Reacties

  1. TV-TIP I Could Never Be Your Woman

    I Could Never Be Your Woman
    RTL 8 om 20:30 uur
    Jeannie (Sarah Alexander), de assistente van haar tv-show, maakt Rosie het leven zuur en haar seksistische baas (Fred Willard) wil de show het liefst vervangen voor een reality show. Thuis zit Rosie?s dochter Izzie (Saoirse Ronan) midden in de puberteit en ruilt haar barbiepoppen in voor Dylan, een jongen van school. Wanneer de getalenteerde jonge acteur Adam Perl (Paul Rudd) binnenloopt bij de casting voor Rosie?s show is zij meteen verkocht. Ondanks het gevecht tegen haar gevoelens steelt Adam de show en lacht hij Rosie het bed in. Overtuigd dat de relatie gedoemd is te mislukken door het leeftijdsverschil en met de gedachte dat Adam haar gebruikt heeft voor zijn eigen carri?re zet Rosie een punt achter de relatie. Adam denkt daar echter heel anders over.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD 

      Regisseur Guy Ritchie brengt met z’n dynamische stijl King Arthur: Legend of the Sword naar het grote scherm. De film is een revolutionaire versie van de klassieker over de Excalibur-mythe en volgt Arthur’s reis van de straat naar de troon. Wanneer Arthur’s vader wordt vermoord, grijpt zijn oom Vortigern de troon. Totaal TV geeft vijf keer twee bioscoopkaartjes voor dit epische actie-avontuur weg.

    TV-TIP Fast & Furious

    Fast & Furious
    Veronica om 20:30 uur
    De voortvluchtige ex-bajes-klant Dom Toretto (Vin Diesel) wordt opnieuw geconfronteerd met agent Brian O’Conner (Paul Walker). Ze gaan terug naar de straten waar het allemaal is begonnen. In dit deel worden Dom en Brian gedwongen om samen te werken: ze krijgen te maken met een gezamenlijke vijand. Ze moeten een gevaarlijke deal sluiten om deze te slim af te zijn. Wat leidt tot spectacularie achtervolgingen en gevaarlijke stunts. Uiteindelijk vinden die twee vroegere tegenstanders de enige juiste manier om wraak te nemen.

    Zappen.blog.nl