1. Nieuws

    Fiber wil groeien en richt pijlen op Ziggo

    Glasvezelserviceprovider Fiber wil meer klanten. Men probeert groei te realiseren met een gerichte marketingcampagne waarbij men de pijlen op kabelbedrijf Ziggo richt.
    Jarco Kriek
    16 maart 2015
    comments 24
    Fiber wil groeien en richt pijlen op Ziggo

    Glasvezelserviceprovider Fiber wil meer klanten. Men probeert groei te realiseren met een gerichte marketingcampagne waarbij men de pijlen op kabelbedrijf Ziggo richt. De spotjes worden door Fiber op tv, radio en in print media getoond.


    Om klanten het zo makkelijk mogelijk te maken, biedt Fiber nieuwe klanten gratis installatie aan. Ook zijn er geen aansluitkosten. Fiber biedt standaard een zenderaanbod van maximaal 39 tv-zenders. Deze zijn digitaal en analoog via dezelfde uitzendtechniek als Ziggo gebruiken. Ook wordt een analoog FM-zenderpakket aangeboden. Daarnaast biedt Fiber voor tien euro per maand een extra zenderpakket met meer dan 75 tv-zenders en 150 radiozenders. Dit aanbod wordt via IPTV geleverd.

    Prijsverhoging Ziggo centraal in reclames Fiber

    De recente prijsverhoging van Ziggo vormt het middelpunt van de nieuwe reclamecampagne van Fiber. Fiber wrijft het kabelbedrijf in de ogen dat het klanten meer laat betalen terwijl het bedrijf na de fusie met UPC honderden banen schrapt. Ook wordt naar de miljoenenbonussen van bestuurders gewezen en dat het misleidende reclame maakt. Fiber Nederland biedt diensten hoofdzakelijk via glasvezelnetwerken van Reggefiber aan. Mocht een klant geen toegang tot glasvezel hebben dan worden diensten via DSL-netwerken geleverd. Het maakt hierbij gebruik van ingekochte diensten bij KPN Wholesale.

    FiberFiber NederlandZiggoglasvezelDSLVDSLADSLkabeltvtelevisieinternetbellentelefoontelefoniealles in 1alles-in-1triple playanaloogdigitaalDVB-C

    Reacties

  1. TV-TIP Typisch Wielenpôlle

    Typisch Wielenpôlle
    NPO 2 om 19:20 uur
    Arm of rijk, gezond of ziek, laag- of hoog­opgeleid; soms lijkt het wel alsof het land alleen nog maar uit kloven en tegenstellingen bestaat. In Typisch... nemen we elke drie weken een kijkje in een bepaalde buurt. We trappen af in de altijd gezellige probleemwijk Wielenpôlle in Leeuwarden.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Fast & Furious 6

    Fast & Furious 6
    Veronica om 20:30 uur
    Dom, Brian en hun vaste boevengilde genieten van de miljoenen, die ze van een gangster hebben geript. Hun rust wordt ruw verstoord als ze bezoek krijgen van agent Hobbs. Er zijn betere scripts, maar voor een film als dit is het meer dan voldoende voor volop spectaculaire acties en stunts.