1. Nieuws

    Fiber wil groeien en richt pijlen op Ziggo

    Glasvezelserviceprovider Fiber wil meer klanten. Men probeert groei te realiseren met een gerichte marketingcampagne waarbij men de pijlen op kabelbedrijf Ziggo richt.
    Jarco Kriek
    16 maart 2015
    comments 24
    Fiber wil groeien en richt pijlen op Ziggo

    Glasvezelserviceprovider Fiber wil meer klanten. Men probeert groei te realiseren met een gerichte marketingcampagne waarbij men de pijlen op kabelbedrijf Ziggo richt. De spotjes worden door Fiber op tv, radio en in print media getoond.


    Om klanten het zo makkelijk mogelijk te maken, biedt Fiber nieuwe klanten gratis installatie aan. Ook zijn er geen aansluitkosten. Fiber biedt standaard een zenderaanbod van maximaal 39 tv-zenders. Deze zijn digitaal en analoog via dezelfde uitzendtechniek als Ziggo gebruiken. Ook wordt een analoog FM-zenderpakket aangeboden. Daarnaast biedt Fiber voor tien euro per maand een extra zenderpakket met meer dan 75 tv-zenders en 150 radiozenders. Dit aanbod wordt via IPTV geleverd.

    Prijsverhoging Ziggo centraal in reclames Fiber

    De recente prijsverhoging van Ziggo vormt het middelpunt van de nieuwe reclamecampagne van Fiber. Fiber wrijft het kabelbedrijf in de ogen dat het klanten meer laat betalen terwijl het bedrijf na de fusie met UPC honderden banen schrapt. Ook wordt naar de miljoenenbonussen van bestuurders gewezen en dat het misleidende reclame maakt. Fiber Nederland biedt diensten hoofdzakelijk via glasvezelnetwerken van Reggefiber aan. Mocht een klant geen toegang tot glasvezel hebben dan worden diensten via DSL-netwerken geleverd. Het maakt hierbij gebruik van ingekochte diensten bij KPN Wholesale.

    FiberFiber NederlandZiggoglasvezelDSLVDSLADSLkabeltvtelevisieinternetbellentelefoontelefoniealles in 1alles-in-1triple playanaloogdigitaalDVB-C

    Reacties

  1. TV-TIP Lost in Translation

    Lost in Translation
    NPO 2 om 23:20 uur
    De verlopen Hollywood-ster Bob Harris (Bill Murray) is in Tokio om reclame te maken voor een whiskymerk, en wil zo snel mogelijk weer naar huis. Ook Charlotte (Scarlett Johansson) voelt zich een vreemde in de miljoenenstad waar niemand Engels spreekt. Samen doden ze de tijd en zo ontstaat er een bijzondere band tussen de twee.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET AMERICAN MADE

      American Made is gebaseerd op de bizarre belevenissen van Barry Seale (Tom Cruise), een ritselaar en piloot die door de CIA gerekruteerd wordt. Totaal TV geeft vier keer een VIP-pakket voor deze thriller weg, met daarin een reistas én twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Lost in Translation

    Lost in Translation
    NPO 2 om 23:20 uur
    De verlopen Hollywood-ster Bob Harris (Bill Murray) is in Tokio om reclame te maken voor een whiskymerk, en wil zo snel mogelijk weer naar huis. Ook Charlotte (Scarlett Johansson) voelt zich een vreemde in de miljoenenstad waar niemand Engels spreekt. Samen doden ze de tijd en zo ontstaat er een bijzondere band tussen de twee.