1. Nieuws

    Fiber wil groeien en richt pijlen op Ziggo

    Glasvezelserviceprovider Fiber wil meer klanten. Men probeert groei te realiseren met een gerichte marketingcampagne waarbij men de pijlen op kabelbedrijf Ziggo richt.
    Jarco Kriek
    16 maart 2015
    comments 24
    Fiber wil groeien en richt pijlen op Ziggo

    Glasvezelserviceprovider Fiber wil meer klanten. Men probeert groei te realiseren met een gerichte marketingcampagne waarbij men de pijlen op kabelbedrijf Ziggo richt. De spotjes worden door Fiber op tv, radio en in print media getoond.


    Om klanten het zo makkelijk mogelijk te maken, biedt Fiber nieuwe klanten gratis installatie aan. Ook zijn er geen aansluitkosten. Fiber biedt standaard een zenderaanbod van maximaal 39 tv-zenders. Deze zijn digitaal en analoog via dezelfde uitzendtechniek als Ziggo gebruiken. Ook wordt een analoog FM-zenderpakket aangeboden. Daarnaast biedt Fiber voor tien euro per maand een extra zenderpakket met meer dan 75 tv-zenders en 150 radiozenders. Dit aanbod wordt via IPTV geleverd.

    Prijsverhoging Ziggo centraal in reclames Fiber

    De recente prijsverhoging van Ziggo vormt het middelpunt van de nieuwe reclamecampagne van Fiber. Fiber wrijft het kabelbedrijf in de ogen dat het klanten meer laat betalen terwijl het bedrijf na de fusie met UPC honderden banen schrapt. Ook wordt naar de miljoenenbonussen van bestuurders gewezen en dat het misleidende reclame maakt. Fiber Nederland biedt diensten hoofdzakelijk via glasvezelnetwerken van Reggefiber aan. Mocht een klant geen toegang tot glasvezel hebben dan worden diensten via DSL-netwerken geleverd. Het maakt hierbij gebruik van ingekochte diensten bij KPN Wholesale.

    FiberFiber NederlandZiggoglasvezelDSLVDSLADSLkabeltvtelevisieinternetbellentelefoontelefoniealles in 1alles-in-1triple playanaloogdigitaalDVB-C

    Reacties

  1. TV-TIP De slimste mens: De slimsten vs de rest

    De slimste mens: De slimsten vs de rest
    NPO 2 om 20:25 uur
    Dacht je thuis op de bank altijd dat je het beter wist dan die BN'ers? Nou, dan is dit je kans om dat te laten zien. In aanloop naar het elfde seizoen delen acht onbekende landgenoten de komende week het De Slimste mens-strijdtoneel met oud-winnaars en finalisten uit de afgelopen tien seizoenen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

      In Jumanji: Welcome to the Jungle zijn de rollen letterlijk omgekeerd wanneer vier tieners de wereld van het spel Jumanji binnengesleurd worden. Ze veranderen in de game-personages die ze zelf kozen, gespeeld door Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black en Karen Gillan. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes plus een t-shirt van deze familiefilm weggeven.

    TV-TIP Helemaal het einde

    Helemaal het einde
    RTL 4 om 20:30 uur
    Bij de familie Van Wichen is er genoeg verdiend met de stroopwafelbusiness om een bedrag aan het goede doel te schenken. Karel en An bouwen ondertussen gestaag door aan hun Huis met Open Armen, waarbij ze ook afscheid moeten nemen van een aantal vrijwilligers.