1. Nieuws

    Film1 HD en Sport1 HD vanaf 1 maart bij CanalDigitaal

    Film1 HD, Sport1 HD en Film1 Action komen per 1 maart bij CanalDigitaal beschikbaar
    Jarco Kriek
    8 februari 2010
    comments 0
    Film1 HD en Sport1 HD vanaf 1 maart bij CanalDigitaal

    Per 1 maart komen de HD-zenders Film1 HD en Sport1 HD beschikbaar bij CanalDigitaal. Dat heeft de Luxemburgse eigenaar M7 Group S.A vandaag bevestigd tijdens een in Hilversum gehouden persconferentie waarin de huur van twee extra transponders op de Astra3 satelliet werd aangekondigd.

    Naast de twee HD-zenders komt ook Film1 Action vanaf 1 maart gratis beschikbaar in het Film1 aanbod. Film1 HD en Sport1 HD komen eveneens gratis beschikbaar voor Film1/Sport1 abonnees. Deze moeten dan wel het bestaande abonnement zelf via internet opwaarderen tot een Film1/Sport1 HD-abonnement. Dit abonnement kost niets extra’s en kan door de abonnee zelf worden aangepast via de optie “Mijn CanalDigitaal”. Hiermee wil de televisieaanbieder een betere kijk krijgen op het aantal abonnees dat daadwerkelijk naar HDTV kijkt en op de ontvangstmogelijkheid van de Astra3 satelliet.

    M7 Group S.ACanalDigitaalFilm1Sport1HDTVCheloo Benelux

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD

      Arthur weet niet in wat voor wieg hij is geboren. Als kleine jongen is zijn vader vermoord door z’n oom Vortigern die erna de troon besteeg. Arthur leeft op straat en redt zichzelf door te stelen. Totdat hij het zwaard van z’n vader, Excalibur, in handen krijgt dat hij uit een steen trekt. Vanaf dat moment is Arthur degene die het volk moet beschermen tegen zijn wrede oom. Totaal TV mag vijf keer de Blu-ray van deze avonturenfilm weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?