1. Nieuws

    Geen doorstart digitaal reiskanaal Liberty TV

    Een doorstart van het digitale reiskanaal Liberty TV is van de baan. De zender kon de ambities nooit waarmaken.
    22 augustus 2008
    comments 0
    Geen doorstart digitaal reiskanaal Liberty TV
    Een doorstart van het digitale reiskanaal Liberty TV is van de baan. De zender kon de ambities nooit waarmaken.

    De activiteiten worden wel voortgezet vanuit België, maar op een laag pitje, zegt oud-directeur van Liberty TV Jacob Verschuur tegen Emerce. Liberty TV zond uit via de digitale kabelnetwerken van @Home en UPC.

    De zender startte april 2007 in samenwerking met reisbedrijf ATP, dat de reizen verkocht. Het idee bleek niet te werken, omdat de kabelbedrijven dverteerders geen informatie wilden verstrekken over hoeveel mensen daadwerkelijk naar die zender keken. Begin dit jaar werd de zender failliet verklaard, maar werd er nog gekeken naar een doorstart.

    Verschuur: ‘De kosten voor distributie konden uiteindelijk niet meer worden opgebracht.’ Uitgevers NDC VBK en Concentra, die gezamenlijk een belang van 30 procent hadden, wilde geen nieuw kapitaal meer verschaffen.
    Liberty TVfailliet

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?