1. Nieuws

    Geen landelijk bereik voor 4Daagse TV

    In tegenstelling tot voorgaande jaren is er geen landelijk bereik voor 4Daagse TV. Kabelbedrijf Ziggo geeft het tv-kanaal niet in het gehele verzorgingsgebied door.
    Jarco Kriek
    15 juli 2014
    comments 7
    Geen landelijk bereik voor 4Daagse TV
    Foto: ANP

    In tegenstelling tot voorgaande jaren is er geen landelijk bereik voor 4Daagse TV. Kabelbedrijf Ziggo geeft het tv-kanaal niet via haar evenementenzender in het gehele verzorgingsgebied door.

    4Daagse TV is een samenwerking tussen diverse lokale tv-zenders in de regio Nijmegen. Tijdens de Vierdaagse van Nijmegen en de daaraan gekoppelde Vierdaagsefeesten – ook bekend als Zomerfeesten – worden onder de naam 4Daagse TV gezamenlijke tv-programma’s gemaakt. Ziggo geeft dit jaar 4Daagse TV niet in het gehele verzorgingsgebied door omdat men het evenementenkanaal voor andere doeleinden gaat gebruiken. 4Daagse TV is wel in het gehele verzorgingsgebied van UPC en Caiway via het evenementenkanaal te zien. Ook wordt het in de regio Nijmegen via de kanalen van deelnemende lokale tv-zenders uitgezonden.

    4Daagse TV4DaagseVierdaagseNijmegenVierdaagsefeestenZomerfeestenevenementenkanaalZiggoUPCCaiway

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?