1. Nieuws

    Gouden Kalf op bezoek bij UPC

    Het hoofdkantoor op de Kabelweg heeft een opvallende tijdelijke nieuwe bewoner. Een groot Gouden Kalf staat op het dak. Het onderstreept dat UPC fan van de Nederlandse film is.
    Jarco Kriek
    8 september 2014
    comments 2
    Gouden Kalf op bezoek bij UPC

    Het hoofdkantoor op de Kabelweg heeft een opvallende tijdelijke nieuwe bewoner. Een groot Gouden Kalf staat op het dak. Het onderstreept dat UPC fan van de Nederlandse film is.

    UPC is sponsor van het Nederlands Filmfestival en sponsort voor de twee keer de UPC Gouden Kalfpublieksfilm. Dat is de enige Gouden Kalf waarbij het Nederlandse publiek mag meebeslissen welke film de prijs wint. Om Nederland op de hoogte te brengen van de stemmogelijkheid, is UPC samen met het Nederlands Filmfestival begonnen met een landelijke reclamecampagne. Op een speciale website kunnen Nederlanders stemmen op drie favoriete Nederlandse films: http://www.goudenkalfpublieksfilm.nl

    Opvallende reclame

    Naast de voor de hele omgeving opvallende verschijning van het Gouden Kalf op het hoofdkantoor van UPC wordt de reclamecampagne ook ondersteund door een bioscoopcommercial, radiospotjes, pre-rolls, een speciale stem-website, tientallen stembussen in bioscopen, posters, advertenties en diverse online middelen. Ook diverse eigen kanalen van UPC – van de winkels tot het goed bekeken Kanaal 12 – worden in de campagne betrokken. Het thema van de campagne luidt: fan van de Nederlandse film.

    UPCNederlands FilmfestivalNederlands FilmfestivalNFFGouden KalfGouden KalfpublieksprijsfilmNederlandNederlandsereclamecampagne

    Reacties

  1. TV-TIP The Hoax

    The Hoax
    RTL 8 om 20:30 uur
    Clifford Irving (Richard Gere) is de wanhoop nabij als hij er al in geen jaren in is geslaagd om een succesvol boek te schrijven. Ten einde raad overtuigt hij zijn uitgever - en later ook zichzelf - ervan dat hij is vergekozen om de officiële biografie over Howard Hughes te schrijven. Wat begint als een uitweg voor een schrijver, die op het randje van de vergetelheid staat, eindigt in een schandaal dat uiteindelijk zelfs reikt tot aan het Witte Huis. Overmand door hebzucht en een vurig verlangen naar succes, weet Clifford de wereld te overtuigen, maar op de weg daarnaar toe verliest hij uiteindelijk meer dan hem lief is.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN DEEPWATER HORIZON

      Deepwater Horizon vertelt ‘t waargebeurde verhaal van het grootste olielek ooit in de Golf van Mexico. Deze actiethriller draait vanaf 29 september in de bioscopen: Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes weggeven.

    TV-TIP The Next Boy/Girl Band

    The Next Boy/Girl Band
    SBS6 om 20:30 uur
    In de nieuwe talentenjacht 'The Next Boy/Girl Band' nemen twee teams het tegen elkaar op om dé nieuwe boy- en girlband samen te stellen.

    Zappen.blog.nl