1. Nieuws

    Gouden Kalf op bezoek bij UPC

    Het hoofdkantoor op de Kabelweg heeft een opvallende tijdelijke nieuwe bewoner. Een groot Gouden Kalf staat op het dak. Het onderstreept dat UPC fan van de Nederlandse film is.
    Jarco Kriek
    8 september 2014
    comments 2
    Gouden Kalf op bezoek bij UPC

    Het hoofdkantoor op de Kabelweg heeft een opvallende tijdelijke nieuwe bewoner. Een groot Gouden Kalf staat op het dak. Het onderstreept dat UPC fan van de Nederlandse film is.

    UPC is sponsor van het Nederlands Filmfestival en sponsort voor de twee keer de UPC Gouden Kalfpublieksfilm. Dat is de enige Gouden Kalf waarbij het Nederlandse publiek mag meebeslissen welke film de prijs wint. Om Nederland op de hoogte te brengen van de stemmogelijkheid, is UPC samen met het Nederlands Filmfestival begonnen met een landelijke reclamecampagne. Op een speciale website kunnen Nederlanders stemmen op drie favoriete Nederlandse films: http://www.goudenkalfpublieksfilm.nl

    Opvallende reclame

    Naast de voor de hele omgeving opvallende verschijning van het Gouden Kalf op het hoofdkantoor van UPC wordt de reclamecampagne ook ondersteund door een bioscoopcommercial, radiospotjes, pre-rolls, een speciale stem-website, tientallen stembussen in bioscopen, posters, advertenties en diverse online middelen. Ook diverse eigen kanalen van UPC – van de winkels tot het goed bekeken Kanaal 12 – worden in de campagne betrokken. Het thema van de campagne luidt: fan van de Nederlandse film.

    UPCNederlands FilmfestivalNederlands FilmfestivalNFFGouden KalfGouden KalfpublieksprijsfilmNederlandNederlandsereclamecampagne

    Reacties

  1. TV-TIP Typisch Wielenpôlle

    Typisch Wielenpôlle
    NPO 2 om 19:20 uur
    Arm of rijk, gezond of ziek, laag- of hoog­opgeleid; soms lijkt het wel alsof het land alleen nog maar uit kloven en tegenstellingen bestaat. In Typisch... nemen we elke drie weken een kijkje in een bepaalde buurt. We trappen af in de altijd gezellige probleemwijk Wielenpôlle in Leeuwarden.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Fast & Furious 6

    Fast & Furious 6
    Veronica om 20:30 uur
    Dom, Brian en hun vaste boevengilde genieten van de miljoenen, die ze van een gangster hebben geript. Hun rust wordt ruw verstoord als ze bezoek krijgen van agent Hobbs. Er zijn betere scripts, maar voor een film als dit is het meer dan voldoende voor volop spectaculaire acties en stunts.