1. Nieuws

    Gouden Loeki trekt veel kijkers

    De show rond de Gouden Loeki, de beste tv-commercial van 2009, werd gisteravond bekeken door 1.338.000 mensen.
    19 december 2009
    comments 0
    Gouden Loeki trekt veel kijkers
    De show rond de Gouden Loeki, de beste tv-commercial van 2009, werd gisteravond bekeken door 1.338.000 mensen.
     
    Het programma kwam daarmee op een vijfde plaats in de kijkcijferranglijst van vrijdag. De bierreclame 'Walk-in fridge' van Heineken won de Ster Gouden Loekie 2009. Het publiek gaf deze reclame de meeste stemmen.

    Met 1.881.000 kijkers stond het NOS Journaal bovenaan. Popstars was weer goed voor veel kijkers met 1.658.000 fans voor de reguliere show en 1.471.000 voor de uitslag. Daartussen staat nog TV Show op Reis, waar 1.645.000 mensen naar keken.

    Er kwamen 14 programma's boven de miljoen kijkers. Hart van Nederland en Pauw & Witteman hadden er ruim 1,3 miljoen, DWDD ruim 1,2 miljoen, GTST had bijna 1,2 miljoen kijkers en De Palingsoap en het NOS Journaal van 18.00 uur scoorden ook goed met ruim 1,1 miljoen kijkers.

    Een Vandaag, Shownieuws en het Half 8 Nieuws van RTL zaten net boven de miljoen kijkers. Ranking the Stars, met Paul de Leeuw weer terug als presentator, had 874.000 kijkers en startte daarmee goed.

    Bron: Stichting Kijkonderzoek.
     
     
     
    Gouden LoekikijkersHeinekenPopstarsJournaal

    Reacties

  1. TV-TIP Radar extra

    Radar extra
    NPO 1 om 20:30 uur
    Onderwerpen van vanavond:- Weer aan het werk als 55-plusser

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP From Prada to Nada

    From Prada to Nada
    RTL 8 om 20:30 uur
    De zusjes Mary en Nora leiden een zorgeloos en luxe leventje in Beverly Hills, tot hun vader plotseling overlijdt en hij hen met alleen maar schulden achterlaat. Berooid trekken de meiden in bij hun tante in een Mexicaanse wijk van Los Angeles. Vooral de verwende Nora weet niet hoe ze zonder Prada verder moet. De zussen ontdekken echter langzamerhand dat geld niet alles is en dat rijkdom in vele andere dingen te vinden is. Ze bouwen een nieuw leven op, waarbij de liefde een handje helpt.

    Zappen.blog.nl