1. Nieuws

    Groei glasvezelklanten KPN blijft achter

    De groei van het aantal KPN-klanten die een Alles-in-1-abonnement via glasvezel neemt, blijft achter bij de groei het aantal abonnementen via het koperdraadnetwerk van KPN.
    Jarco Kriek
    30 juli 2014
    comments 32
    Groei glasvezelklanten KPN blijft achter
    Foto: ANP

    De groei van het aantal KPN-klanten die een Alles-in-1-abonnement via glasvezel neemt, blijft achter bij de groei het aantal abonnementen via het koperdraadnetwerk van het telecombedrijf. Dat blijkt uit kwartaalcijfers van KPN.

    In het tweede kwartaal steeg het aantal Alles-in-1-abonnementen bij KPN tot 47 procent van het aantal breedbandklanten. Het aantal abonnementen op het KPN tv-product Interactieve TV steeg met 43.000. Van de nieuwe klanten gebruiken er 11.000 een glasvezelverbinding, waardoor nu 512.000 Interactieve TV-klanten via glasvezel kijken. Het totaal aantal Interactieve TV-klanten steeg naar 1.467.000.

    Marktaandeel

    Samen met Digitenne en enkele tienduizenden andere tv-abonnementen heeft KPN de grens van twee miljoen klanten bereikt. Hierdoor heeft KPN een marktaandeel van 26 procent op de Nederlandse tv-markt. KPN heeft een aantal initiatieven ontplooit om verdere groei van het aantal Interactieve TV-klanten verder te vorderen. Verder is het officieel sponsor van de Eredivisie geworden. Hiermee probeert KPN ook klanten de overstap naar Interactieve TV te laten maken.

    KPNInteractieve TVkoperdraadDigitenneAlles-in-1triple playglasvezeltvtelevisieinternettelefoongratis

    Reacties

  1. TV-TIP Inside the London Fire Brigade

    Inside the London Fire Brigade
    Discovery Channel om 20:30 uur
    Het is een bizar toeval, maar juist op het moment dat in Londen afgelopen juni een van de allergrootste woningbranden plaatsvond (die van de 67-meter hoge Grenfelltoren in Kensington) werden de brandweermannen voor deze driedelige documentaire gevolgd. Kijk, en huiver.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

      In Jumanji: Welcome to the Jungle zijn de rollen letterlijk omgekeerd wanneer vier tieners de wereld van het spel Jumanji binnengesleurd worden. Ze veranderen in de game-personages die ze zelf kozen, gespeeld door Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black en Karen Gillan. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes plus een t-shirt van deze familiefilm weggeven.

    TV-TIP Het perfecte plaatje

    Het perfecte plaatje
    RTL 4 om 20:32 uur
    Na weken van gerommel met diafragma's en licht, wordt vanavond duidelijk wie als opvolger van Humberto Tan wordt gekroond. Wie na de finale nóg niet genoeg kan krijgen van al die meesterwerken, kan terecht in het Museum Hilversum. Vanaf morgen is daar het allerbeste werk van de kandidaten van dit seizoen te bewonderen.