1. Nieuws

    HBO: sterke najaarsprogrammering en nieuwe look and feel

    In de steeds harder wordende strijd om abonnees zet HBO een sterke najaarsprogrammering en een nieuwe look and feel bij alle activiteiten in.
    Jarco Kriek
    14 november 2013
    comments 0
    HBO: sterke najaarsprogrammering en nieuwe look and feel

    In de steeds harder wordende strijd om abonnees zet HBO een sterke najaarsprogrammering en een nieuwe look and feel bij alle activiteiten in. Dat heeft de betaalzender bekendgemaakt.

    De nieuwe vormgeving is onderdeel van een grote mediacampagne waarbij HBO de belangrijkste argumenten voor het nemen van een abonnement op de betaalzender accentueert. Hoofdpunten zijn dat HBO nieuwe films en series vrijwel gelijk met de eerste Amerikaanse tv-vertoning uitzendt, dat er geen reclame-onderbrekingen zijn en dat de abonnee zelf bepaalt waar en wanneer men naar HBO-content kijkt. Naast de nieuwste films en series zijn op HBO ook eerdere seizoenen van series en oudere, maar nog steeds bekende Hollywood-films te bekijken.

    Thuis en onderweg

    Naast drie lineaire tv-kanalen – die bij veel aanbieders ook in HD-kwaliteit beschikbaar zijn – biedt HBO de mobiele streamingdienst HBO GO voor landelijk gebruik via pc, laptop, tablet en smartphone aan. Via eventueel beschikbare interactieve tv-platformen van aanbieders kan men via de subscription video on demand-dienst HBO on Demand op elk gewenst tijdstip naar films en series kijken. Een abonnement op HBO kost – afhankelijk van de tv-aanbieder – rond de vijftien euro per maand.

    HBOHBO Nederlandvormgevinglook and feelbetaalzenderkabelsatellietglasvezelADSLVDSLZiggoKPNUPCCanalDigitaalGlashart Media

    Reacties

  1. TV-TIP Say yes to the Dress: Benelux

    Say yes to the Dress: Benelux
    TLC om 20:00 uur
    Nederlandse en Vlaamse aanstaande bruiden kiezen hun perfecte trouwjurk uit bij Koonings. Ze worden onder andere geholpen door de Amerikaanse trouwjurkgoeroe Randy Fenoli.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP Echt niet OK

    Echt niet OK
    NPO 3 om 20:25 uur
    Katja Schuurman, Jan Kooijman en Stijn van Vliet behandelen situaties uit het dagelijks leven die iedereen herkent en die, als je niet oppast, heel ongemakkelijk kunnen worden. Hoe dicht mag je met je naakte lichaam bij een vreemde komen in de kleedkamer? Hoe reageer je als de pasgeboren baby van je collega écht niet knap is? Wat zet je wel en niet op social media? Aan de hand van openhartige gesprekken en hilarische sketches verkennen Jan, Katja en Stijn de grens tussen gepast en ongepast.Ze vragen ook een gast het hemd van het lijf, zoals Jennifer Hoffman, Sofie van den Enk of Tess Milne, en in de sketches worden ze bijgestaan door een topcast van Nederlandse acteurs en actrices. Dé grappige nieuwe gids over wat er wel en vooral ook níet kan anno 2017.

    Zappen.blog.nl