1. Nieuws

    Heineken verwerft digitale rechten Champions League

    Bierbrouwer Heineken heeft het sponsorcontract met de UEFA aangaande de Europese Champions League voetbalcompetitie met drie jaar verlengd. Dit heeft het bedrijf op de eigen website bekend gemaakt.
    Jarco Kriek
    29 mei 2011
    comments 0
    Heineken verwerft digitale rechten Champions League

    Bierbrouwer Heineken heeft het sponsorcontract met de UEFA aangaande de Europese Champions League voetbalcompetitie met drie jaar verlengd. Dit heeft het bedrijf op de eigen website bekend gemaakt.

    Heineken deed dit voorafgaand aan de UEFA Champions League finale die gisterenavond in London werd gespeeld. In deze finale was het Spaanse Barcelona veel te sterk voor het Engelse Manchester United en won uiteindelijk met 3-1. Heineken blijft ook de komende drie voetbalseizoenen sponsor van de Europese voetbalcompetitie. Opvallend aan de nieuwe overeenkomst tussen de bierbrouwer en de UEFA is dat Heineken voor het eerst de digitale rechten van de voetbalcompetitie in bezit krijgt.

    Hierdoor is de naam Heineken niet alleen prominent zichtbaar bij de televisieregistraties van de Champions League. Ook bij de herhalingen van Champions League voetbalwedstrijden die bekeken worden via de internetsite van de UEFA wordt de bezoeker geconfronteerd met reclame-uitingen van de bierbrouwer. Ook andere digitale platformen van de UEFA Champions League – zoals sociale media – zullen hiervan worden voorzien. In de nieuwe overeenkomst is ook opgenomen dat Heineken als enige sponsor voor het begin van elke Champions League wedstrijd op alle televisiekanalen die een Champions League voetbalwedstrijd enkele seconden voorafgaand van deze voetbalwedstrijd enige seconden in een zogenaamde tv-bumper te zien is.

    Champions LeagueUEFAuitzendrechtenHeineken

    Reacties

  1. TV-TIP Wielrennen: Giro d'Italia

    Wielrennen: Giro d'Italia
    Eurosport 1 om 13:15 uur
    17e etappe

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP Counting On

    Counting On
    TLC om 20:30 uur
    Volg de avonturen en de dagelijkse beslommeringen van Jill, Jessa en de andere Duggars. Hoe is het om op eigen benen te staan en voor je eigen gezin te zorgen?

    Zappen.blog.nl