1. Nieuws

    Heineken verwerft digitale rechten Champions League

    Bierbrouwer Heineken heeft het sponsorcontract met de UEFA aangaande de Europese Champions League voetbalcompetitie met drie jaar verlengd. Dit heeft het bedrijf op de eigen website bekend gemaakt.
    Jarco Kriek
    29 mei 2011
    comments 0
    Heineken verwerft digitale rechten Champions League

    Bierbrouwer Heineken heeft het sponsorcontract met de UEFA aangaande de Europese Champions League voetbalcompetitie met drie jaar verlengd. Dit heeft het bedrijf op de eigen website bekend gemaakt.

    Heineken deed dit voorafgaand aan de UEFA Champions League finale die gisterenavond in London werd gespeeld. In deze finale was het Spaanse Barcelona veel te sterk voor het Engelse Manchester United en won uiteindelijk met 3-1. Heineken blijft ook de komende drie voetbalseizoenen sponsor van de Europese voetbalcompetitie. Opvallend aan de nieuwe overeenkomst tussen de bierbrouwer en de UEFA is dat Heineken voor het eerst de digitale rechten van de voetbalcompetitie in bezit krijgt.

    Hierdoor is de naam Heineken niet alleen prominent zichtbaar bij de televisieregistraties van de Champions League. Ook bij de herhalingen van Champions League voetbalwedstrijden die bekeken worden via de internetsite van de UEFA wordt de bezoeker geconfronteerd met reclame-uitingen van de bierbrouwer. Ook andere digitale platformen van de UEFA Champions League – zoals sociale media – zullen hiervan worden voorzien. In de nieuwe overeenkomst is ook opgenomen dat Heineken als enige sponsor voor het begin van elke Champions League wedstrijd op alle televisiekanalen die een Champions League voetbalwedstrijd enkele seconden voorafgaand van deze voetbalwedstrijd enige seconden in een zogenaamde tv-bumper te zien is.

    Champions LeagueUEFAuitzendrechtenHeineken

    Reacties

  1. TV-TIP Toppers: Wild West Thuis Best

    Toppers: Wild West Thuis Best
    SBS6 om 20:30 uur
    René, Gerard en Jeroen gaan samen op wintersport om alle neuzen richting het Wilde Westen te krijgen voor hun concert. Hierna volgen de brainstorms, repetities en alles wat er gezamenlijk ontstaat.

    Doe mee en win!

    • *

      3X GHOST IN THE SHELL-PAKKET

      Scarlett Johansson is in de bioscoopfilm Ghost in the Shell te zien als Major, een unieke combinatie tussen mens en cyborg die deel uitmaakt van de speciale eenheden. Totaal TV mag drie keer een Ghost in the Shell-pakket weggeven, met daarin een t-shirt, een waaier en natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Reizen Waes

    Reizen Waes
    NPO 3 om 21:30 uur
    In 2010 was Haïti wereldnieuws. Een aardbeving verwoestte de hoofdstad Port-au-Prince en eiste meer dan 200.000 levens. Nu bezoekt Tom het straatarme Haïti. Gaat het nu beter met het land?

    Zappen.blog.nl