1. Nieuws

    Hoofdprijs voor tv-commercial tijdens inhuldiging 30 april

    De STER heeft als verkooporganisatie van reclamezendtijd op de publieke tv-zenders het uitzendtarief voor een tv-commercial tijdens de inhuldiging van koning Willem Alexander bekendgemaakt.
    Jarco Kriek
    8 maart 2013
    comments 0
    Hoofdprijs voor tv-commercial tijdens inhuldiging 30 april

    De STER heeft als verkooporganisatie van reclamezendtijd op de publieke landelijke tv-zenders het uitzendtarief voor een tv-commercial tijdens de inhuldiging van koning Willem Alexander bekendgemaakt.

    Bedrijven moeten voor het uitzenden van een tv-commercial op 30 april de hoofdprijs betalen. Dat blijkt uit een twitterbericht van Ruud de Langen, CEO van het media- en marketingbureau Mindshare Nederland. Dit bedrijf heeft onder meer KPN, LG, Ford en Mediamarkt in het klantenbestand zitten.

    45.000 euro

    Wie als bedrijf rond tv-uitzending van de inhuldiging van Willem Alexander tot koning een tv-commercial wil uitzenden, moet 45.000 euro voor een dertig seconde durende reclameboodschap betalen.

    30 aprilinhuldigingkoning Willem Alexanderpublieke omroepNPOreclameSTERreclametariefNederland 1Nederland 2Nederland 3

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Ups en downs, Vitesse weet er alles van. Tegen Lazio verspeelde de ploeg een voorsprong. En onlangs vlogen ze tegen de Amsterdamse amateurclub Swift uit de beker, om vier dagen later weer van Ajax te winnen. Alexander Büttner speelt met de Arnhemse ploeg tegen de Belgen van Zulte-Waregem.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD LUCIFER S1

      Lucifer vertelt het verhaal van de duivel die verveeld is geraakt en besluit een nieuw leven in Los Angeles op te bouwen. De charismatische Lucifer vermaakt zich met zijn drie grote passies: wijn, vrouwen en muziek. Totaal TV mag het eerste seizoen vijf keer op dvd weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    Wil je een goede wijn, dan koop je een wijn met een krans. Maar in het supermarktschap lijkt bijna elke wijn een prijswinnaar te zijn. Het stikt er van de bronzen, zilveren en gouden medailles. Sofie probeert in Frankrijk opheldering te krijgen over al die verschillende merken, labels en stickertjes.