1. Nieuws

    Internet wordt steeds belangrijker voor UPC

    Uit financiële cijfers van het Amerikaanse bedrijf Liberty Global blijkt dat in het eerste kwartaal van 2014 UPC Nederland meer abonnementen heeft verkocht.
    Jarco Kriek
    7 mei 2014
    comments 0
    Internet wordt steeds belangrijker voor UPC

    Uit de financiële cijfers van het Amerikaanse bedrijf Liberty Global blijkt dat in het eerste kwartaal van 2014 UPC Nederland meer abonnementen heeft verkocht. Het gaat vooral om internetklanten.

    De groei van het aantal internetklanten is met 16.900 de grootste kwartaalgroei in twee jaar. UPC heeft nu bijna 1,1 miljoen klanten die via het kabelnetwerk van breedbandinternet gebruikmaken. Ondanks de grote concurrentie wist UPC de omzet in het eerste kwartaal van 2014 redelijk stabiel met het voorgaande kwartaal te houden. Daarbij speelt vooral de groei van Alles-in-1-pakketten een rol. Het overgrote deel van het klantenbestand neemt bij UPC twee of drie diensten gebundeld in één abonnement af.

    Meerwaarde

    Guido Nap, financieel directeur van UPC: "Het afgelopen kwartaal bewijst dat onze klanten zien dat wij hen meer waarde bieden tegen concurrerende tarieven. Dat is een duidelijk resultaat van de strategie die we in september 2013 hebben ingezet. Wij rondden eind maart de introductie van 200 Mb/s internet in heel ons verzorgingsgebied af en zetten nu de laatste stappen in de uitrol van 500.000 UPC Wifispots waarvan al onze internetklanten gebruik kunnen maken. We voegen voor hen dus steeds meer waarde toe aan ons aanbod."

    UPCinternetAlles-in-1telefonietelefoontvtelevisieLiberty Globalkwartaalcijfers

    Reacties

  1. TV-TIP WK Voetbal clubteams

    WK Voetbal clubteams
    NPO 2 om 17:55 uur
    Wij hebben het nooit echt begrepen, maar de goede clubs op dit WK krijgen een extra voordeel: de winnaars van de Champions League en de Copa Libertadores worden direct geplaatst voor de halve finale. Daarom hopen we dat Ronaldo en zijn Real Madrid vandaag een pittige tegenstander voor de kiezen krijgen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

      In Jumanji: Welcome to the Jungle zijn de rollen letterlijk omgekeerd wanneer vier tieners de wereld van het spel Jumanji binnengesleurd worden. Ze veranderen in de game-personages die ze zelf kozen, gespeeld door Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black en Karen Gillan. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes plus een t-shirt van deze familiefilm weggeven.

    TV-TIP Roast of Giel Beelen

    Roast of Giel Beelen
    Comedy Central om 20:30 uur
    Als zogenaamde ‘shock-jock’ shockeerde Giel Beelen regelmatig. Maar wat voor ‘shock-jock’ ben je eigenlijk als je het niet kan laten om achteraf toch steeds je excuses aan te bieden. Vanaf nu geen 'sorry' meer. Alles wordt gezegd. En niets wordt teruggenomen. Bovendien wordt Giel nu zelf ook eens flink aangepakt.