1. Nieuws

    Intocht vierdaagse Nijmegen elf uur lang live op NPO 2

    De intocht van de honderdste vierdaagse van Nijmegen is op vrijdag 22 juli elf uur lang op NPO 2 te volgen. De live uitzending begint om 07.00 uur.
    Jarco Kriek
    21 juli 2016
    comments 1
    Intocht vierdaagse Nijmegen elf uur lang live op NPO 2
    Foto: ANP

    De intocht van de honderdste vierdaagse van Nijmegen is op vrijdag 22 juli elf uur lang op NPO 2 te volgen. De live uitzending begint om 07.00 uur.


    Voor de honderdste vierdaagse van Nijmegen hebben de NOS, KRO-NCRV en Omroep Gelderland de handen ineengeslagen om de intocht van de lopers live in beeld te brengen. Fons de Poel, Dionne Stax en Harm Edens maken het meer dan elf uur durend programma. Zij schakelen tijdens de uitzending naar diverse verslaggevers die langs het parcours staan. De uitzending op NPO 2 begint om 07.00 uur met een gepresenteerd live programma. Daarna zijn vanaf 10.15 uur drie uur lang live beelden zonder presentatie te zien. De laatste drie uur van de uitzending zijn wederom gepresenteerd.


    NPONPO 2NPO2publieke omroepvierdaagseNijmegenomroep gelderland

    Reacties

  1. TV-TIP Maleficent

    Maleficent
    Net5 om 20:00 uur
    We kennen allemaal het sprookje van Doornroosje - denken we. In Maleficent krijgen we de waarheid te zien, waarin heel slim wordt ingespeeld op de bekende versie. Prinses Aurora wordt nog steeds vervloekt door Maleficent, maar we krijgen te zien dat die laatste daar een heel begrijpelijke reden voor heeft.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN BAD MOMS 2

      In Bad Moms 2 moeten de drie ondergewaardeerde en overbelaste moeders de uitdagingen van kerstmis tot een goed einde brengen. Deze keer verwelkomen ze de ultieme vijand: hun eigen moeders. Mila Kunis, Kristen Bell en Kathryn Hahn schitteren in het hilarische vervolg van Bad Moms. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes weggeven.

    TV-TIP Tegenlicht

    Tegenlicht
    NPO 2 om 21:05 uur
    Natuurbeheer kost geld, dus om dit te kunnen bekostigen moeten we creatief worden. Het idee is al geopperd om dit bedrijfsmatig aan te pakken, met de hulp van banken en andere financiële instellingen. Maar hoe gaat dit in z'n werk? En hoeveel is een stukje natuur eigenlijk waard?