1. Nieuws

    Kabelbedrijf Delta kijkt terug op succesvolle pop up-shop

    Het in Zeeland actieve kabelbedrijf Delta Comfort kijkt terug op een geslaagde pilot met een fysieke winkel. Toch is een permanente winkel, zoals Ziggo die heeft, nog niet aan de orde.
    Jan-Hein Visser
    28 februari 2017
    comments 0
    Kabelbedrijf Delta kijkt terug op succesvolle pop up-shop
    Foto: Delta

    Delta heeft tien weken haar producten live getoond in de pop up-shop in Middelburg. De pop up-shop was geopend van 17 december tot en met 25 februari 2017. Service verlenen, daar draaide het om tijdens de pilot. Bezoekers hadden de mogelijkheid diensten via de kabel te ervaren en vragen te stellen over energie, tv en internet. Voor Delta een interessante aanvulling op de bestaande verkoop- en servicekanalen. Ondanks de recente - en noodgedwongen - overname van de kabelactiviteiten van Delta door een Zweedse investeerder toont het project aan dat Delta bij de Zeeuwse klant en de lokale maatschappij betrokken blijft. Delta is de enige aanbieder van diensten via de kabel in Zeeland. Ziggo is in deze provincie niet actief. Voorlopig rijdt ook een Delta-infobus door Zeeland om klanten te assisteren en informeren.

    DeltaZeelandinfobusPop up shopKabelZiggo

    Reacties

  1. TV-TIP 2Doc: Behind the Altar

    2Doc: Behind the Altar
    NPO 2 om 22:55 uur
    Het afgelopen decennium kent een groeiend aantal gevallen van seksueel misbruik in de Rooms Katholieke Kerk. Dit terwijl er juist een frisse wind zou moeten waaien.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?