1. Nieuws

    Koefnoen maakt goede herstart

    De zaterdagavond wordt verdeeld tussen Nederland 1 en RTL 4. Koefnoen begon goed aan een nieuwe serie.
    12 september 2010
    comments 0
    Koefnoen maakt goede herstart
    De zaterdagavond wordt verdeeld tussen Nederland 1 en RTL 4. Koefnoen begon goed aan een nieuwe serie.

    Na het NOS Journaal (ruim 1,9 miljoen kijkers) was André van Duin (Ned. 1) weer het meest succesvol met 1.541.000 kijkers. Studio Sport Eredivisie volgde met 1.469.000 kijkers en het nieuwe seizoen Koefnoen begon met 1.128.000 kijkers. Bij Ons in de PC had 851.000 kijkers en Kinderen geen bezwaar 881.000.

    RTL 4 stelt daar de Benidorm Bastards tegenover. Er keken 1.320.000 liefhebbers naar. Ook My Name Is blijft het goed doen met 1.156.000 kijkers. Echt Waar met Jack Spijkerman keerde terug op de buis met 822.000 kijkers.

    Verder vallen de goede cijfers van Nieuwsuur (Ned. 2) op: 1.209.000 belangstellenden. SBS 6 had met Het Beste Idee van Nederland 775.000 kijkers en er keken weer wat minder mensen naar Beau & Marc-Marie: 526.000.

    Bron: Stichting Kijkonderzoek.
    KoefnoenNederland 1RTL 4kijkersAndré van DuinBenidorm Bastards

    Reacties

  1. TV-TIP Midsomer murders

    Midsomer murders
    BBC First om 18:55 uur
    Twee stellen verdwijnen in het dorpje Monks Barton waar het gonst van de geruchten over hekserij en spookbossen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD

      Arthur weet niet in wat voor wieg hij is geboren. Als kleine jongen is zijn vader vermoord door z’n oom Vortigern die erna de troon besteeg. Arthur leeft op straat en redt zichzelf door te stelen. Totdat hij het zwaard van z’n vader, Excalibur, in handen krijgt dat hij uit een steen trekt. Vanaf dat moment is Arthur degene die het volk moet beschermen tegen zijn wrede oom. Totaal TV mag vijf keer de Blu-ray van deze avonturenfilm weggeven.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?