1. Nieuws

    KPN adverteert op nieuwe innovatieve manier bij RTL XL

    RTL Nederland biedt met de 'bumper ad' een nieuwe advertentiemogelijkheid. Deze korte reclameboodschap van maximaal zes seconden wordt ingezet in de on-demand omgeving van RTL XL.
    Jan-Hein Visser
    5 april 2017
    comments 1
    KPN adverteert op nieuwe innovatieve manier bij RTL XL
    Foto ANP

    RTL heeft als tv-aanbieder met de zogenaamde bumper ad een primeur in Nederland. Een bumper reclame wordt voorafgaand aan online video content weergegeven. Een korte videoboodschap kan voor de consument minder storend zijn en tot optimale vertoning leiden. De bumper ad kan uit een korte krachtige boodschap bestaan, maar ook worden ingezet voor een videocampagne of voor het creëren van extra bewustzijn bij een videoboodschap. KPN is de eerste grote partij die op de nieuwe manier adverteert. Het bedrijf SpotX faciliteert het nieuwe advertentieplatform voor RTL XL.

    KPNRTL XLSpot XBumper AdReclame

    Reacties

  1. TV-TIP 2Doc: Behind the Altar

    2Doc: Behind the Altar
    NPO 2 om 22:55 uur
    Het afgelopen decennium kent een groeiend aantal gevallen van seksueel misbruik in de Rooms Katholieke Kerk. Dit terwijl er juist een frisse wind zou moeten waaien.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?