1. Nieuws

    KPN biedt Full HD via glasvezel

    KPN is begonnen met het aanbieden van films in Full HD beeldkwaliteit aan klanten die Interactieve TV via glasvezel gebruiken. Het gaat om films die via Videoland gehuurd kunnen worden.
    Jarco Kriek
    9 mei 2016
    comments 17
    KPN biedt Full HD via glasvezel
    Foto: ANP

    KPN is begonnen met het aanbieden van films in Full HD beeldkwaliteit aan klanten die Interactieve TV via glasvezel gebruiken. Het gaat om films die via Videoland gehuurd kunnen worden.


    Binnen het menu van de Interactieve TV-decoder kan men via een speciale omgeving videofilms via het video on demand-platform van Videoland in Full HD huren. Toegang tot een filmtitel in de Full HD beeldkwaliteit 1080p kost rond de zes euro voor twee dagen.

    Beter beeld via KPN glasvezel

    KPN biedt al langere tijd de tien belangrijkste tv-zenders van Nederland in betere beeldkwaliteit via glasvezel aan. De betere beeldkwaliteit wordt bereikt door de zender met meer bandbreedte – rond de 13mbit/s – via het glasvezelnetwerk van Reggefiber aan te bieden. Hiervoor dient de gebruiker wel de beschikking over een geschikte tv-decoder te hebben.

    KPNglasvezelReggefiberFull HDFullHDVideolandfilmfilmsvodeo on demandvodbeeldkwaliteit

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?