1. Nieuws

    KPN breidt mogelijkheid Interactieve TV uit

    KPN gaat in Nijkerk een nieuwe technologie testen die de internetsnelheid in buitengebieden flink omhoog kan brengen. KPN gebruikt internet ook om tv-diensten de huiskamer in te brengen.
    Jarco Kriek
    30 januari 2017
    comments 1
    KPN breidt mogelijkheid Interactieve TV uit
    Foto ANP

    KPN combineert bij de nieuwe techniek de bandbreedte van het vaste netwerk met het mobiele 4G-netwerk. De test valt binnen de extra inspanningen die KPN verricht om heel Nederland – en dus ook buitengebieden – zo snel mogelijk aan te sluiten op snel internet.


    Tweehonderd klanten

    KPN gaat in en om Nijkerk de komende maanden de nieuwe techniek bij tweehonderd klanten testen. Naar verwachting gaat de internetsnelheid fors omhoog. Hierdoor kunnen klanten probleemloos gebruikmaken van het KPN tv-product Interactieve TV en andere vormen van online tv-kijken waaronder de online tv-dienst Play van KPN. KPN gaat bij de nieuwe techniek de Experiabox – die voor internet via vaste netwerken wordt gebruikt – aanpassen waardoor de bandbreedte kan worden uitgebreid afkomstig van het 4G-netwerk.

    KPNvastmobielnetwerk4GInteractieve TVonlineinternetinternetsnelheid

    Reacties

  1. TV-TIP 2Doc: Behind the Altar

    2Doc: Behind the Altar
    NPO 2 om 22:55 uur
    Het afgelopen decennium kent een groeiend aantal gevallen van seksueel misbruik in de Rooms Katholieke Kerk. Dit terwijl er juist een frisse wind zou moeten waaien.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?