1. Nieuws

    KPN brengt Begin Gemist onder de aandacht

    KPN is met een reclamecampagne begonnen om de nieuwe interactieve tv-dienst Begin Gemist onder de aandacht van de Nederlandse consument te brengen.
    Jarco Kriek
    13 mei 2014
    comments 18
    KPN brengt Begin Gemist onder de aandacht

    KPN is met een reclamecampagne begonnen om de nieuwe interactieve tv-dienst Begin Gemist onder de aandacht van de Nederlandse consument te brengen.

    Begin Gemist is een nieuwe tv-dienst die KPN standaard levert bij de meest verkochte Alles-in-1-pakketten. Hierbij wordt het tv-product Interactieve TV met opname in de cloud geleverd. Via Begin Gemist kan de KPN-klant gedurende een tv-programma op elk gewenst moment dit programma vanaf het begin bekijken. Hierdoor hoeft men geen seconde van het tv-programma te missen, ook als men te laat inschakelt. Het enige wat men hoeft te doen, is de groene toets op de afstandsbediening in te drukken. KPN promoot Begin Gemist onder meer via tv-commercials waarbij ouders kinderen voor het slapen een extra verhaaltje voorlezen omdat men niet op tijd voor het favoriete tv-programma beneden in de huiskamer voor het televisiescherm hoeft te zitten.

    KPN eerste

    KPN is de eerste aanbieder in Nederland die deze nieuwe tv-dienst aan klanten levert. Het levert Begin Gemist vanaf het abonnement Alles-in-1 Thuis Standaard. Hierbij wordt naast Interactieve TV, telefoon en internet ook de muziekdienst Spotify Premium als standaard dienst geleverd.

    KPNInteractieve TVglasvezelDSLADSLVDSLAlles-in-1Alles in 1Begin GemistSpotify

    Reacties

  1. TV-TIP Typisch Wielenpôlle

    Typisch Wielenpôlle
    NPO 2 om 19:20 uur
    Arm of rijk, gezond of ziek, laag- of hoog­opgeleid; soms lijkt het wel alsof het land alleen nog maar uit kloven en tegenstellingen bestaat. In Typisch... nemen we elke drie weken een kijkje in een bepaalde buurt. We trappen af in de altijd gezellige probleemwijk Wielenpôlle in Leeuwarden.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Fast & Furious 6

    Fast & Furious 6
    Veronica om 20:30 uur
    Dom, Brian en hun vaste boevengilde genieten van de miljoenen, die ze van een gangster hebben geript. Hun rust wordt ruw verstoord als ze bezoek krijgen van agent Hobbs. Er zijn betere scripts, maar voor een film als dit is het meer dan voldoende voor volop spectaculaire acties en stunts.