1. Nieuws

    KPN brengt Begin Gemist onder de aandacht

    KPN is met een reclamecampagne begonnen om de nieuwe interactieve tv-dienst Begin Gemist onder de aandacht van de Nederlandse consument te brengen.
    Jarco Kriek
    13 mei 2014
    comments 18
    KPN brengt Begin Gemist onder de aandacht

    KPN is met een reclamecampagne begonnen om de nieuwe interactieve tv-dienst Begin Gemist onder de aandacht van de Nederlandse consument te brengen.

    Begin Gemist is een nieuwe tv-dienst die KPN standaard levert bij de meest verkochte Alles-in-1-pakketten. Hierbij wordt het tv-product Interactieve TV met opname in de cloud geleverd. Via Begin Gemist kan de KPN-klant gedurende een tv-programma op elk gewenst moment dit programma vanaf het begin bekijken. Hierdoor hoeft men geen seconde van het tv-programma te missen, ook als men te laat inschakelt. Het enige wat men hoeft te doen, is de groene toets op de afstandsbediening in te drukken. KPN promoot Begin Gemist onder meer via tv-commercials waarbij ouders kinderen voor het slapen een extra verhaaltje voorlezen omdat men niet op tijd voor het favoriete tv-programma beneden in de huiskamer voor het televisiescherm hoeft te zitten.

    KPN eerste

    KPN is de eerste aanbieder in Nederland die deze nieuwe tv-dienst aan klanten levert. Het levert Begin Gemist vanaf het abonnement Alles-in-1 Thuis Standaard. Hierbij wordt naast Interactieve TV, telefoon en internet ook de muziekdienst Spotify Premium als standaard dienst geleverd.

    KPNInteractieve TVglasvezelDSLADSLVDSLAlles-in-1Alles in 1Begin GemistSpotify

    Reacties

  1. TV-TIP Inside the London Fire Brigade

    Inside the London Fire Brigade
    Discovery Channel om 20:30 uur
    Het is een bizar toeval, maar juist op het moment dat in Londen afgelopen juni een van de allergrootste woningbranden plaatsvond (die van de 67-meter hoge Grenfelltoren in Kensington) werden de brandweermannen voor deze driedelige documentaire gevolgd. Kijk, en huiver.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

      In Jumanji: Welcome to the Jungle zijn de rollen letterlijk omgekeerd wanneer vier tieners de wereld van het spel Jumanji binnengesleurd worden. Ze veranderen in de game-personages die ze zelf kozen, gespeeld door Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black en Karen Gillan. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes plus een t-shirt van deze familiefilm weggeven.

    TV-TIP Het perfecte plaatje

    Het perfecte plaatje
    RTL 4 om 20:32 uur
    Na weken van gerommel met diafragma's en licht, wordt vanavond duidelijk wie als opvolger van Humberto Tan wordt gekroond. Wie na de finale nóg niet genoeg kan krijgen van al die meesterwerken, kan terecht in het Museum Hilversum. Vanaf morgen is daar het allerbeste werk van de kandidaten van dit seizoen te bewonderen.