1. Nieuws

    KPN brengt Begin Gemist onder de aandacht

    KPN is met een reclamecampagne begonnen om de nieuwe interactieve tv-dienst Begin Gemist onder de aandacht van de Nederlandse consument te brengen.
    Jarco Kriek
    13 mei 2014
    comments 18
    KPN brengt Begin Gemist onder de aandacht

    KPN is met een reclamecampagne begonnen om de nieuwe interactieve tv-dienst Begin Gemist onder de aandacht van de Nederlandse consument te brengen.

    Begin Gemist is een nieuwe tv-dienst die KPN standaard levert bij de meest verkochte Alles-in-1-pakketten. Hierbij wordt het tv-product Interactieve TV met opname in de cloud geleverd. Via Begin Gemist kan de KPN-klant gedurende een tv-programma op elk gewenst moment dit programma vanaf het begin bekijken. Hierdoor hoeft men geen seconde van het tv-programma te missen, ook als men te laat inschakelt. Het enige wat men hoeft te doen, is de groene toets op de afstandsbediening in te drukken. KPN promoot Begin Gemist onder meer via tv-commercials waarbij ouders kinderen voor het slapen een extra verhaaltje voorlezen omdat men niet op tijd voor het favoriete tv-programma beneden in de huiskamer voor het televisiescherm hoeft te zitten.

    KPN eerste

    KPN is de eerste aanbieder in Nederland die deze nieuwe tv-dienst aan klanten levert. Het levert Begin Gemist vanaf het abonnement Alles-in-1 Thuis Standaard. Hierbij wordt naast Interactieve TV, telefoon en internet ook de muziekdienst Spotify Premium als standaard dienst geleverd.

    KPNInteractieve TVglasvezelDSLADSLVDSLAlles-in-1Alles in 1Begin GemistSpotify

    Reacties

  1. TV-TIP Per seconde wijzer

    Per seconde wijzer
    NPO 2 om 19:55 uur
    Twee kandidaten testen onder hoge druk hun kennis in verschillende categorieën. Hoe zetten zij hun jokers in, hoeveel rondes zullen de spelers het volhouden en met welk bedrag gaan de spelers uiteindelijk naar huis?

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD GIRLS S5

      Girls geeft een ongepolijste blik op het leven van een bont gezelschap vrouwelijke twintigers in New York. Van talloze vernederingen tot zeldzame overwinningen: de vrouwen weten nog altijd niet wat ze willen - van de mannen, van elkaar, of van zichzelf. Totaal TV mag het vijfde seizoen vijf keer op dvd weggeven.

    TV-TIP Nationaal Zorgdebat

    Nationaal Zorgdebat
    NPO 2 om 20:25 uur
    Draaien kwetsbare ouderen op voor de miljardenbezuinigingen in de zorg? Het is het centrale thema van het Nationaal Zorgdebat.

    Zappen.blog.nl