1. Nieuws

    KPN lokt glasvezelklanten met extra diensten

    KPN heeft de eigen cloudopslagdienst KPN Up gepresenteerd. Glasvezelklanten van het telecombedrijf krijgen gratis 25GB opslagruimte bij de nieuwe clouddienst.
    Jarco Kriek
    3 oktober 2014
    comments 1
    KPN lokt glasvezelklanten met extra diensten

    KPN heeft de eigen cloudopslagdienst KPN Up gepresenteerd.  Glasvezelklanten van het telecombedrijf krijgen gratis 25GB opslagruimte bij de nieuwe clouddienst.

    KPN Up kan door de gebruiker aan andere veel gebruikte clouddiensten als Dropbox en Picasa gekoppeld worden. Voor de beveiliging van het cloudplatform werkt KPN samen met het beveiligingsbedrijf F-Secure. Voor KPN Up zijn inmiddels apps voor Android en Windows Phone beschikbaar. De app voor Apple iOS verschijnt later deze maand. Voor de pc-platformen Windows en OS X is ook software beschikbaar om de clouddienst te gebruiken.

    DSL

    KPN-glasvezelklanten krijgen een gratis cloudopslag van 25GB. Wie bij KPN internet via het koperdraadnetwerk met DSL-technieken afneemt kan maximaal 5GB gratis in de cloud opslaan. Tegen betaling is de opslagruimte tot maximaal 150GB uit te breiden.

    KPN UpKPNglasvezelDSLADSLVDSLkoperdraadcloudopslagdatabestandencloudopslagDropboxPicasa

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Europa League

    UEFA Europa League
    RTL 7 om 19:00 uur
    Europese topclubs nemen het tegen elkaar op in de UEFA Europa League. Het is het sterkste clubtoernooi van Europa na de Champions League en een garantie op memorabele wedstrijden.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BLADE RUNNER 2049

      In Blade Runner 2049 ontdekt een nieuwe ‘blade runner’, politieagent K, een lang verborgen geheim dat chaos kan veroorzaken. K’s ontdekking leidt tot een speurtocht naar de voormalige blade runner Rick Deckard. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket weg, met daarin een t-shirt en twee bioscoopkaarten.

    TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    In dit programma staat centraal wat fabrikanten ons als consumenten vertellen. Klopt het wat ze claimen en wat ze ons in reclames verkopen?