1. Nieuws

    KPN steekt geld in Eredivisie voetbal

    KPN en de Eredivisie Media & Marketing hebben een overeenkomst getekend waardoor met ingang van het komende voetbalseizoen het telecombedrijf officieel partner van de Eredivisie wordt.
    Jarco Kriek
    18 juli 2014
    comments 7
    KPN steekt geld in Eredivisie voetbal

    KPN en de Eredivisie Media & Marketing hebben een overeenkomst getekend waardoor met ingang van het komende voetbalseizoen het telecombedrijf officieel partner van de Eredivisie wordt. KPN was eerder al hoofdsponsor van de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie.

    Alex Tielbeke, commercieel directeur Eredivisie Media & Marketing: "We zijn trots dat we onze krachten met elkaar bundelen. KPN en de Eredivisie zijn twee mooie, Nederlandse merken met hun wortels diep in de samenleving. De komende tijd gaan we samen aantrekkelijke initiatieven ontwikkelen om de voetbalbeleving onder de miljoenen voetbalfans door heel het land nog verder te versterken."

    Positieve bijdrage

    Jaap Postma, Directeur Consumentenmarkt KPN over de overeenkomst: "We zien ernaar uit om als supporter van het nationale clubvoetbal de komende jaren een positieve bijdrage aan de sport te leveren en tegelijkertijd onze diensten extra aantrekkelijk en onderscheidend te maken. Door de grootste en populairste sportcompetitie van Nederland te koppelen aan de dienstverlening van KPN gaan we onze klanten unieke meerwaarde bieden."

    KPNEredivisie Media & MarketingEredivisievoetbalsponsorhoofdsponsor

    Reacties

  1. TV-TIP De slimste mens: De slimsten vs de rest

    De slimste mens: De slimsten vs de rest
    NPO 2 om 20:25 uur
    Dacht je thuis op de bank altijd dat je het beter wist dan die BN'ers? Nou, dan is dit je kans om dat te laten zien. In aanloop naar het elfde seizoen delen acht onbekende landgenoten de komende week het De Slimste mens-strijdtoneel met oud-winnaars en finalisten uit de afgelopen tien seizoenen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

      In Jumanji: Welcome to the Jungle zijn de rollen letterlijk omgekeerd wanneer vier tieners de wereld van het spel Jumanji binnengesleurd worden. Ze veranderen in de game-personages die ze zelf kozen, gespeeld door Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black en Karen Gillan. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes plus een t-shirt van deze familiefilm weggeven.

    TV-TIP Helemaal het einde

    Helemaal het einde
    RTL 4 om 20:30 uur
    Bij de familie Van Wichen is er genoeg verdiend met de stroopwafelbusiness om een bedrag aan het goede doel te schenken. Karel en An bouwen ondertussen gestaag door aan hun Huis met Open Armen, waarbij ze ook afscheid moeten nemen van een aantal vrijwilligers.