1. Nieuws

    KPN treedt in voetspoor Netflix: weer nieuwe eigen serie

    KPN blijft cadeautjes aan klanten geven. Het telecombedrijf heeft een tweede eigen serie gemaakt die alleen door eigen klanten te bekijken is.
    Jarco Kriek
    23 september 2016
    comments 0
    KPN treedt in voetspoor Netflix: weer nieuwe eigen serie

    Met exclusieve content proberen KPN en Ziggo in Nederland bestaande abonnees te behouden en nieuwe klanten te winnen. De strijd om de abonnee richt zich al langere tijd niet meer op de diensten en de prijs van abonnementen maar om exclusieve content die alleen bij een aanbieder beschikbaar is. KPN doet dit in de vorm van KPN Presenteert waarbij abonnees hoofdzakelijk via een apart ingericht gedeelte van het video on demand-platform naar content kunnen kijken die alleen voor hen beschikbaar is. Ziggo doet dit op verschillende manieren waaronder Ziggo Sport Kanaal 14 dat in het basispakket voor alle abonnees is opgenomen. Ook worden er regelmatig live concerten uit het Ziggo Dome op een lineair kanaal uitgezonden.

     

    KPN investeert in Nederlandse series

    KPN kondigde meer dan een jaar geleden als eerste aanbieder aan met exclusieve content voor eigen klanten te komen. Het wil daarmee voornamelijk bestaande klanten voor hun trouwheid aan het telecombedrijf bedanken. Het grootste prestigeproject is de Nederlandse dramaserie Brussel die door Endemol wordt gemaakt. De serie komt naar verwachting eind dit jaar via KPN Presenteert beschikbaar. In de aanloop naar Brussel heeft KPN de nieuwe serie Dochters aangekondigd. Deze is vanaf 23 september voor alle KPN-klanten beschikbaar. Dochters is na Toon – die goede recensies kreeg – de tweede eigen serie van KPN. De serie gaat over de band die moeders en dochters met elkaar hebben.

    KPNInteractieve TVPlayPlay van KPNexclusiefcontentexclusieve contenttvtelevisietv-seriedramaserieBrusselglasvezelDSLkoperkoperdraadNetflixVideoland

    Reacties

  1. TV-TIP Nederland verbouwt

    Nederland verbouwt
    NPO 1 om 22:20 uur
    De 17-jarige Jantien verbouwt in Zeeland haar ouderlijk huis. De tiener neemt de melkveehouderij van haar ouders over en heeft grootse plannen. Ondertussen moet ze haar bedrijf, met 480 koeien, ook draaiende zien te houden. Het jonge Brabanste stel Benjamin (31) en Rianne (26) zit middenin de verbouwing van hun vrijstaande jaren '30 woning. Ze hebben nog maar een paar weken om de bovenverdieping af krijgen om daar te gaan wonen.

    Doe mee en win!

    • *

      4X VIP-PAKKET THE MUMMY

      Tom Cruise speelt de hoofdrol in de spectaculaire nieuwe film van de wereldwijde legende: The Mummy. Terwijl men dacht dat ze overleden was, wordt een prehistorische prinses wakker in haar graftombe. Totaal TV geeft vier VIP-pakketten van deze 3D-film weg met daarin een T-shirt, een dvd van Jurassic World en twee bioscoopkaartjes voor The Mummy.

    TV-TIP Nederland verbouwt

    Nederland verbouwt
    NPO 1 om 22:20 uur
    De 17-jarige Jantien verbouwt in Zeeland haar ouderlijk huis. De tiener neemt de melkveehouderij van haar ouders over en heeft grootse plannen. Ondertussen moet ze haar bedrijf, met 480 koeien, ook draaiende zien te houden. Het jonge Brabanste stel Benjamin (31) en Rianne (26) zit middenin de verbouwing van hun vrijstaande jaren '30 woning. Ze hebben nog maar een paar weken om de bovenverdieping af krijgen om daar te gaan wonen.

    Zappen.blog.nl