1. Nieuws

    KPN treedt in voetspoor Netflix: weer nieuwe eigen serie

    KPN blijft cadeautjes aan klanten geven. Het telecombedrijf heeft een tweede eigen serie gemaakt die alleen door eigen klanten te bekijken is.
    Jarco Kriek
    23 september 2016
    comments 0
    KPN treedt in voetspoor Netflix: weer nieuwe eigen serie

    Met exclusieve content proberen KPN en Ziggo in Nederland bestaande abonnees te behouden en nieuwe klanten te winnen. De strijd om de abonnee richt zich al langere tijd niet meer op de diensten en de prijs van abonnementen maar om exclusieve content die alleen bij een aanbieder beschikbaar is. KPN doet dit in de vorm van KPN Presenteert waarbij abonnees hoofdzakelijk via een apart ingericht gedeelte van het video on demand-platform naar content kunnen kijken die alleen voor hen beschikbaar is. Ziggo doet dit op verschillende manieren waaronder Ziggo Sport Kanaal 14 dat in het basispakket voor alle abonnees is opgenomen. Ook worden er regelmatig live concerten uit het Ziggo Dome op een lineair kanaal uitgezonden.

     

    KPN investeert in Nederlandse series

    KPN kondigde meer dan een jaar geleden als eerste aanbieder aan met exclusieve content voor eigen klanten te komen. Het wil daarmee voornamelijk bestaande klanten voor hun trouwheid aan het telecombedrijf bedanken. Het grootste prestigeproject is de Nederlandse dramaserie Brussel die door Endemol wordt gemaakt. De serie komt naar verwachting eind dit jaar via KPN Presenteert beschikbaar. In de aanloop naar Brussel heeft KPN de nieuwe serie Dochters aangekondigd. Deze is vanaf 23 september voor alle KPN-klanten beschikbaar. Dochters is na Toon – die goede recensies kreeg – de tweede eigen serie van KPN. De serie gaat over de band die moeders en dochters met elkaar hebben.

    KPNInteractieve TVPlayPlay van KPNexclusiefcontentexclusieve contenttvtelevisietv-seriedramaserieBrusselglasvezelDSLkoperkoperdraadNetflixVideoland

    Reacties

  1. TV-TIP The Challenge

    The Challenge
    RTL 4 om 17:00 uur
    Van ons mag presentator Kevin Brouwer zich de koning van de dagtelevisie noemen. Al jaren presenteert de Rotterdammer overdag het ene commerciële programma na het andere. The Challenge is de nieuwste show van Brouwer, waarin bedrijven zichzelf promoten aan de hand van allerlei uitdagingen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN BAD MOMS 2

      In Bad Moms 2 moeten de drie ondergewaardeerde en overbelaste moeders de uitdagingen van kerstmis tot een goed einde brengen. Deze keer verwelkomen ze de ultieme vijand: hun eigen moeders. Mila Kunis, Kristen Bell en Kathryn Hahn schitteren in het hilarische vervolg van Bad Moms. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes weggeven.

    TV-TIP Maleficent

    Maleficent
    Net5 om 20:00 uur
    We kennen allemaal het sprookje van Doornroosje - denken we. In Maleficent krijgen we de waarheid te zien, waarin heel slim wordt ingespeeld op de bekende versie. Prinses Aurora wordt nog steeds vervloekt door Maleficent, maar we krijgen te zien dat die laatste daar een heel begrijpelijke reden voor heeft.