1. Nieuws

    KPN volgt Ziggo in strijd om abonnees

    Ziggo probeert met hoge kortingen op Alles-in-1-abonnementen nieuwe klanten aan zich te binden. De strijd om de abonnee krijgt een nieuwe wending nu ook KPN hoge kortingen geeft.
    Jarco Kriek
    19 augustus 2015
    comments 15
    KPN volgt Ziggo in strijd om abonnees

    Ziggo probeert met hoge kortingen op Alles-in-1-abonnementen nieuwe klanten aan zich te binden. De strijd om de abonnee heeft een nieuwe wending gekregen nu ook KPN hoge kortingen geeft.


    Beide concurrerende aanbieders geven bij een nieuw Alles-in-1-abonnement nu hoge kortingen tijdens de eerste zes maanden. Ook worden aansluitkosten niet doorberekend. Ziggo is nog wel vijf eurocent goedkoper dan KPN. Het kabelbedrijf berekent de eerste zes maanden bij alle nieuwe Alles-in-1-abonnementen een prijs van €34,95 per maand. KPN hanteert hiervoor het afgeronde tarief van 35 euro per maand.

    Ziggo probeert klanten terug te winnen

    Liberty Global – het moederbedrijf van Ziggo – is niet blij met het klantverlies bij Ziggo. Na de fusie tussen Ziggo en UPC in het fusiebedrijf Ziggo verloor het kabelbedrijf meer dan honderdduizend klanten. Onder meer met grote marketingcampagnes en hoge kortingen wil Ziggo bestaande klanten behouden en nieuwe klanten aan zich binden. In de komende maanden gaat Ziggo ook andere manieren inzetten om klanten aan het bedrijf te binden. KPN lijkt het meeste van het klantverlies te profiteren. Het telecombedrijf zag in de eerste zes maanden van dit jaar – in tegenstelling tot Ziggo – het aantal klanten alleen maar groeien.

    ZiggoKPNInteractieve TVDigitennekabelglasvezelDSLADSLVDSLConsumentenbondprovidermonitorHorizon mediaboxstoringtvtelevisiebeeldkwaliteit

    Reacties

  1. TV-TIP De storm

    De storm
    NPO 3 om 20:25 uur
    Tijdens de watersnoodramp van 1953 raakt Julia (Sylvia Hoeks) haar baby kwijt. Terwijl de Zeeuwen het water ontvluchten, gaat Julia terug naar het rampgebied. Regisseur Ben Sombogaart leverde met deze film zijn derde kaskraker op rij. Vooral het mooie, dienende spel van Barry Atsma valt op.

    Doe mee en win!

    • *

      1x Philips Blender + old scool milkshakeglas

      Travel Channel zendt vanaf 27 januari Man V. Food uit, waarin acteur, foodie en veteraan uit de restaurantindustrie Casey Webb uitdagingen aangaat. Zoals de Belt Buster Challenge, waarvoor hij in slechts 20 minuten een hamburger van 1 kg, 1,4 kg nachos, aardappelkroketjes en een milkshake van 340 ml moet wegwerken. Totaal TV mag een Philips Blender + old scool milkshakeglas weggeven.

    TV-TIP Safe House

    Safe House
    Veronica om 20:30 uur
    Deze actiethriller had zo van Tony Scott kunnen zijn. Dat komt ook door de rol van Denzel Washington, die weer eens de ervaren crack speelt die opgezadeld zit met een groentje (Ryan Reynolds), die twijfelt of zijn CIA-gevangene wel een verrader is. Acteerwerk en actie zijn goed in deze vrij inhoudsloze film.