1. Nieuws

    Lady Gaga en Amy Winehouse winnen goed bekeken My Name Is

    Ruim 1,3 miljoen mensen zagen gisteren de finale van My Name Is…, de talentenjacht van RTL 4. De winnaars waren Lady Gaga en Amy Winehouse.
    26 september 2010
    comments 0
    Lady Gaga en Amy Winehouse winnen goed bekeken My Name Is
    Ruim 1,3 miljoen mensen zagen gisteren de finale van My Name Is…, de talentenjacht van RTL 4. De winnaars waren Lady Gaga en Amy Winehouse.
     
    Ook het andere RTL 4-programma op de zaterdag, Benidorm Bastards, deed het met 1.445.000 kijkers weer uitstekend. Verder waren vooral de programma's op Nederland 1 succesvol. Naast het NOS Journaal (ruim 1,8 kijkers) en Studio Sport Eredivisie (ruim 1,7 miljoen) was André van Duin weer in topvorm met 1.497.000 kijkers.

    Koefnoen deed het eveneens goed. Er keken 1.228.000 mensen naar. Kassa was goed voor 1.144.000 kijkers, Bij Ons In De PC had er 988.000 en Kinderen Geen Bezwaar 944.000. Al deze programma's staan in de top 10.

    Echt Waar, met Jack Spijkerman, (RTL 4) blijft het ook aardig doen met 907.000 kijkers. Van SBS 6 was Hart van Nederland het best bekeken programma met 821.000 kijkers en had Het beste idee van Nederland 706.000 belangstellenden.
     
    Bron: Stichting Kijkonderzoek
    My Name IsLady GagaAmy WinehouseRTL 4Nederland 1benidorm bastardsAndré van Duin

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Champions League

    UEFA Champions League
    Veronica om 20:00 uur
    Live verslag van de wedstrijd Napoli - Feyenoord.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD TOP OF THE LAKE: CHINA GIRL

      Lumière brengt Top of the Lake: China Girl, het tweede seizoen met Elisabeth Moss en Nicole Kidman in de hoofdrollen. Detective Robin Griffin keert naar huis, maar al snel verdwijnt de rust in Sidney wanneer het lichaam van een meisje aanspoelt. Totaal TV mag vijf keer de dvd van deze misdaadserie weggeven.

    TV-TIP How Do They Do It? Met Thijs en Joep

    How Do They Do It? Met Thijs en Joep
    Discovery Channel om 20:30 uur
    Thijs Meeuwsen en Joep ten Hove kijken niet alleen hoe nieuwe producten gemaakt worden, maar ook hoe oude producten gerecycled worden. Thijs stelt zelfs zijn auto ter beschikking om met eigen ogen te zien hoeveel waarde er nog uit zijn oude bolide gehaald kan worden.