1. Nieuws

    Marathon Mooi Weer De Leeuw: 1,8 miljoen kijkers

    Naar de Mooi Weer De Leeuw tv-marathonuitzending van 12 uur keken gisteravond bijna 1,8 miljoen mensen.
    30 november 2008
    comments 0
    Marathon Mooi Weer De Leeuw: 1,8 miljoen kijkers
    Naar de Mooi Weer De Leeuw tv-marathonuitzending van 12 uur keken gisteravond bijna 1,8 miljoen mensen.
         
    Met het programma vierde Paul de Leeuw zijn 25-jarig tv-jubileum gevierd. Minister Plasterk (Media) opende de uitzending. Vanochtend om half 9 was het einde. De Leeuw sloot af met Vlieg met me mee. Dat is het eerste lied waarmee hij, in 1986, op tv optrad.
     
    Best bekeken programma was gisteravond het NOS Journaal van 20.00 Uur met ruim 1,9 miljoen kijkers. Ook succesvol waren Kassa (1,4 miljoen), Ik hou van Hoilland (1,3 miljoen) en het Journaal van 18.00 Uur (1,2 miljoen).

    Naar het eredivisievoetbal op Discovery Channel, de wedstrijd Heerenveen-PSV, keken 632.000 mensen. Discovery heeft dit weekend een voetbalspecial met drie live eredivisiewedstrijden, in samenwerking met Eredivisie Live. Vanmiddag volgt om 12.30 nog Ajax-Utrecht.

    Bron: StIchting Kijkonderzoek.
    MarathonMooi Weer De Leeuwkijkers

    Reacties

  1. TV-TIP Tour de France

    Tour de France
    NPO 1 om 13:55 uur
    Live verslag van de twintigste etappe, een individuele tijdrit van 23 km met start en finish in Marseille. Aan de finish staat Herman van der Zandt met afwisselend Danny Nelissen of Thijs Zonneveld om renners, ploegleiders en anderen meteen een reactie op de etappe te vragen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD GIRLS S6 

      Girls, over het hectische leven van vier vrouwelijke twintigers is terug voor het zesde seizoen. Vriendinnen Hannah, Marnie, Jessa en Shoshanna proberen nog altijd achter de zin van het leven te komen. Totaal TV mag de dvd van dit laatste seizoen vijf keer weggeven.

    TV-TIP Ik bbq voor jou!

    Ik bbq voor jou!
    RTL 4 om 17:00 uur
    Culinair zomers programma waarin de passie voor gezond barbecueën centraal staat. Elke week krijgt een man de kans om een heerlijke barbecue te organiseren voor een persoon die voor hem heel belangrijk is. De kandidaat en de kijker krijgen tevens enkele basisvaardigheden van het barbecueën uitgelegd. Ook wordt er gekeken naar gepassioneerde barbecuehobbyisten en worden er barbecue-evenementen in binnen- en buitenland bezocht.