1. Nieuws

    Meer Alles-in-1-klanten bij Ziggo

    Ziggo mag dan wel klanten verliezen, de overgebleven klanten nemen wel meer diensten bij het kabelbedrijf af. Meer dan de helft van de klanten neemt een Alles-in-1-abonnement af.
    Jarco Kriek
    25 januari 2014
    comments 1
    Meer Alles-in-1-klanten bij Ziggo
    Ziggo mag dan wel klanten verliezen, de overgebleven klanten nemen wel meer diensten bij het kabelbedrijf af. Meer dan de helft van de klanten neemt een Alles-in-1-abonnement af.

    De verkoop van Alles-in-1-pakketten – ook wel triple play genoemd – wordt voor aanbieders steeds belangrijker. Bij dit soort gecombineerde pakketten wordt naast tv ook telefonie en breedbandinternet geleverd. De komende jaren worden vooral breedbandinternetdiensten op de consumentenmarkt belangrijker. Dit omdat de Nederlander steeds vaker direct via het internet – ook wel Over The Top (OTT) genoemd – videocontent bekijkt. Het gaat hierbij vooral om online videodiensten als Netflix en Videoland Unlimited. Verder wordt ook steeds vaker van uitgesteld kijken-diensten gebruikgemaakt. 

    Meer internetabonnementen

    Het aantal Ziggo-klanten dat een Alles-in-1-pakket afneemt, steeg tot 1,5 miljoen, dat overeenkomt met 56,2 procent van het totale aantal Ziggo-klanten. Daarnaast verkocht Ziggo ook nog eens vierhonderdduizend losse internetabonnementen. Omdat breedbandinternet onderdeel van Alles-in-1 is, komt het totale aantal internetabonnementen op 1,9 miljoen. Dat is op jaarbasis een stijging van 122.000. Mede hierdoor is de omzet en winst ondanks het klantverlies toch gegroeid.
    ZiggoAlles-in-1triple playdigitaalanaloogtvtelevisieklantenkwartaalcijfersglasvezelReggefiberKPNconcurrentieQ3

    Reacties

  1. TV-TIP Flesh + Blood

    Flesh + Blood
    SBS9 om 22:40 uur
    Een episch avontuur waarin de Middeleeuwen worden neergezet als een tijd vol gruwelijkheden, oorlog en seks. Centraal staat de huurling Martin, die samen met zijn mannen wraak neemt op een edelman en diens zoon Steven, door de jonge bruid Agnes te ontvoeren.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTEN KING ARTHUR: LEGEND OF THE SWORD 

      Regisseur Guy Ritchie brengt met z’n dynamische stijl King Arthur: Legend of the Sword naar het grote scherm. De film is een revolutionaire versie van de klassieker over de Excalibur-mythe en volgt Arthur’s reis van de straat naar de troon. Wanneer Arthur’s vader wordt vermoord, grijpt zijn oom Vortigern de troon. Totaal TV geeft vijf keer twee bioscoopkaartjes voor dit epische actie-avontuur weg.

    TV-TIP Miele

    Miele
    NPO 2 om 22:55 uur
    Irene woont alleen aan de kustlijn van Rome. Haar vader en vriend weten niet beter dan dat zij een student is. Maar in werkelijkheid smokkelt ze inslaapmiddelen voor honden van Mexico naar Italië. Werkend onder de naam Miele (honing), is het haar taak om terminaal zieken in waardigheid te laten sterven door ze het inslaapmiddel toe te dienen. Op een dag levert ze bij een nieuwe ‘cliënt’ een fatale dosis af. Dan blijkt dat de man wel de wens heeft om te sterven, maar niet ziek is. Irene is vastbesloten niet verantwoordelijk te zijn voor zijn dood. Vanaf dan zijn Irene en de man (zijn naam is Grimaldi) ongewild tot elkaar veroordeeld. Er ontstaat een bijzondere band tussen de twee, waardoor Irene’s leven voor altijd zal veranderen.

    Zappen.blog.nl